Saturday, 30 March 2013

Cream Tea



Stonehenge



Wednesday, 27 March 2013

Uyku

Sabah 8'de uyandi ve 14'e kadar uyumadi. 14'te uyudu ama 15'te abiyi almak icin cikmamiz gerekiyordu. Mecburen kaldirdim, goturdum. Ama zavallim o kadar uykusuzmus ki, yolda uyumaya devam etti :))







Monday, 25 March 2013

Balik

Persembe gunu balik almak icin pet shop'a gitmistik. Ama ogrendik ki akvaryumu alip, kurduktan sonra, filtresini takarak 3 gun calistirmak gerekiyormus. Akvaryumda yararli bakteriler uresin diye.

MK'nin biraz morali bozuldu tabi ama sabretmekten baska caresi yoktu :p

Bugun gittik, torenle baligimizi aldik. Tabi kafamiza gore de balik vermiyorlar o_O

Akvaryumun boyutlarina gore balik veriyorlar. Bize, orta boy tek balik ya da cok minik iki balik onerdiler, MK tek baligi tercih etti.

Akvaryumu da tamamen onun istegine ve zevkine biraktim :p Heryeri cikartma oldu :p baligi goremiyoruz :)))











Handy Kids

Nurturia'dan cok tatli bir anne, yeni bir is kurdu kendisine. Handy Kids adi ile actigi sanal dukkaninda, aktivite setleri satiyor. Girisimci ruhlu, tatli anneyi tebrik ediyor, sitesine goz atmanizi tavsiye ediyorum :))

Türkiye’nin sadece çocuk aktivite ürünleri satan tek sitesi www.handykids.com.tr açıldı...

Handy Kids nedir?
Handy Kids , “becerikli çocuklar” anlamına geliyor. Ürünlerin tamamı çocukların el becerilerini geliştirmeye yönelik. Kutunun içinden yapacağı aktiviteyle ilgili tüm malzemeler çıktığı için anneler hem fikir hem malzeme bulma derdinden kurtulmuş oluyor. Ürünler İngiltere’den ithal, çocuk sağlığına uygun malzemelerden üretilmiş, ve tüm güvenlik testlerinden geçmiş.

Handy Kids fikri nasıl ortaya çıktı?
Oğlumla aktivite yapmayı ve gezmeyi çok seviyoruz. Çevremdeki annelerden en sık duyduğum soru hep şu olmuştur : “Bu aktivite fikirlerini ve malzemeleri nereden buluyorsun ?” Aktivitelerin çoğunu yabancı bloglardan buluyorum; fakat bazen insanın, özellikle de çalışan annelerin fikir aramaya bile vakti olmuyor. Malzeme konusu da ayrı bir sıkıntı. Yurtdışında çok sık rastladığım “do it yourself” yani “kendin yap” diye tabir edilen setler vardır, içinde çocuğun yapacağı aktiviteyle ilgili tüm malzemeler olur. Bunların benzerlerinden Türkiye’de zaman zaman görüyordum, ama fiyatları çok yüksek buluyordum. Buradan yola çıkarak Türkiye’ye bu tarz ürünler getirmeye karar verdim, ve böylelikle www.handykids.com.tr doğmuş oldu.

Handy Kids nasıl bir site?
www.handykids.com.tr ürünlerimizin satıldığı tek e-ticaret sitesi. Fakat www.handykids.com.tr sadece ürün satan klasik bir e-ticaret sitesi olmayacak. Sitemizin blog kısmı var ve burayı aktif olarak kullanacağız. Blog kısmında paylaşacağımız ürünlerle ilgili yazılarda; ürünün kutusundan neler çıktığı ve nasıl yapılacağı detaylı fotolarla anlatılıyor olacak. Böylece ürünün sadece kutusuna bakarak seçmeniz gerekmeyecek. Ayrıca ürün çocuğunuzun zevkine hitap ediyor mu, yaş grubuna uygun mu, bu soruların yanıtlarını da blog kısmındaki yazılarda görebileceksiniz. Blogger geçmişime dayanarak blog yazılarına çok önem veriyorum. annelerin pek çok faydalı bilgiyi bloglardan edindiğine inanıyorum. Bu da www.handykids.com.tr yi sadece ürün satan sitelerden ayıran en önemli özellik olacak.

Handy Kids’te ne tür ürünler bulabilirim?
Handy Kids’de birçoğu hazır kit halinde aktivite setleri bulabilirsiniz. Tamamı çocuğunuzun el becerilerini geliştirmeye yönelik ahşap setler, alçı aktivite setleri, elişi setleri, maske yapma setleri, boyama setleri, köpük aktivite setleri bulabilirsiniz. Hazır kitlerin yanı sıra bolca değişik aktivite malzemeleri de bulabilirsiniz craft paketleri, şönil, makas , boyama örtüsü tarzı ürünlerle aklınızdaki aktiviteleri kolaylıkla yapabilirsiniz.













Sunday, 24 March 2013

Kedi

Bugunlerde kedi aseriyorum :p yemek icin degil tabi :p sevmek icin :p kucucuk apartman dairemize alsam mi diye acayip gaza geldim son bir kac gunde ama esim bahceli ev olana kadar istemedi ve ayrica onun bahar nezlesi, esma'nin egzamasi; sonucta alerjik bunyeleri beni de biraz dusundurdu.

Simdilik arkadaslarin capkin ile idare etmeye calisiyorum ama o da sagolsun, aldigim hediyeye ragmen sevdirmiyor kendisini :p

Bu sabah gozumu actigimda (elbette cocuklar tarafindan cebren ve hile ile uyandirilma sonucu); ooh oglani hazirlamam, okula goturmem lazim diye panikledim ama hemen arkasindan, bugun pazar oldugunu hatirlayip bir ohh cektim :)) calismasam da, okula giden mehmed sebebiyle pazartesi sendromu yasiyorum :p

Bu arada, oglana artik mehmed diye seslenme karari aldim :p aile ve arkadas cevresinde kaan, okulda mehmed ismi kullaniliyor. Kaan dedik cocuga, basimiza kaan kesildi, bundan sonra mehmed diyelim bakalim ne olacak dedim :p hos, o ismini de babasi fatih sultan mehmed han'dan oykunerek koydu :p ne desek bilemiyorum :p

Bu arada simdi farkettim ki; esma'nin muhtemel dogum tarihi bugun imisti :) yukardaki cizelgede 1 yas yaziyor :)) cok sukur :))







Saturday, 23 March 2013

Az once bir arkadas, cok ihmal ediyorsun blogunu, hic vaktin yok anlasilan dedi :)) Bu yazi, onun hatiri icin gelsin :)))

Iki cocukla pertim cikti blogcum :) halim varken vaktim yok, baktim varken halim yok :p

Fotolari da genelde cabuk cabuk instagrama yukluyorum ve kaciyorum :)

Bu arada, 1 haftalik, taze bir teyzeyim :) Ayy teyzelik, hamilelik ve dogum sıkıntısı cekmeden anne olmakmis yahu :)) cok guzel bir duygu :)) henuz yakindan goremedim bebisi ama fotolardan gordugum kadariyla alip benim cocugum diye gostersem, herkes inanir :))) mk ve esma'nin bir kopyasi hehhee :)) bir suru pasaport vs isim var, halleder etmez gitmek istiyorum insallah :))

Esma ayakta desteksiz durmaya basladi masallah :) bizi taklit ederek konusmaya da calisiyor :)) minyatur bir insan olarak takiliyor iste :p nasil oluyor anlamiyorum ama abisi gibi butun gun yaka paca oturuyoruz :p bi saniye birakmiyor pacami. Dis cikarma sancilari, buyume sancilari.. Yuvarlanip gidiyoruz iste sukur..





x