Monday, 13 May 2013


9 comments:

Benden Bizden said...

Ben de mail yazacaktım denk geldi. Harika bir pasta olmuş!
Kaancığım, ilk göz ağrım, mutlu yıllara güzel oğlum. Nice güzel, mutlu, sağlık ve neşe dolu yıllar geçiresin. Sevdiklerinle birlikte hep mutlu olasın.
Benim için hala küçücük bir bebeksin.
Seni çok seviyorum :)
Öperim yanaklarından..

firdevs said...

Dogum gunusun kutlu olsun Kaan pasa :)

tijen cetin said...

nice yillara kaan

Meral said...

Mutlu yıllar :)

Isil Simsek said...

Mutlu yillar :)

sirinanne said...

waaay M.K.

Allah hayırlı ömür versin.

Elimizde büyüdün be oğlum.

Fatma Damyan said...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
Sevgiler...

Ozgur said...

Koca adam:) Nice güzel yıllara

mirmirmerve said...

Sizi sadece instagramdan takip edebiliyoruz artık. Yazılarınızı özledim :) Sevgiler..

x