Sunday, 24 March 2013

Kedi

Bugunlerde kedi aseriyorum :p yemek icin degil tabi :p sevmek icin :p kucucuk apartman dairemize alsam mi diye acayip gaza geldim son bir kac gunde ama esim bahceli ev olana kadar istemedi ve ayrica onun bahar nezlesi, esma'nin egzamasi; sonucta alerjik bunyeleri beni de biraz dusundurdu.

Simdilik arkadaslarin capkin ile idare etmeye calisiyorum ama o da sagolsun, aldigim hediyeye ragmen sevdirmiyor kendisini :p

Bu sabah gozumu actigimda (elbette cocuklar tarafindan cebren ve hile ile uyandirilma sonucu); ooh oglani hazirlamam, okula goturmem lazim diye panikledim ama hemen arkasindan, bugun pazar oldugunu hatirlayip bir ohh cektim :)) calismasam da, okula giden mehmed sebebiyle pazartesi sendromu yasiyorum :p

Bu arada, oglana artik mehmed diye seslenme karari aldim :p aile ve arkadas cevresinde kaan, okulda mehmed ismi kullaniliyor. Kaan dedik cocuga, basimiza kaan kesildi, bundan sonra mehmed diyelim bakalim ne olacak dedim :p hos, o ismini de babasi fatih sultan mehmed han'dan oykunerek koydu :p ne desek bilemiyorum :p

Bu arada simdi farkettim ki; esma'nin muhtemel dogum tarihi bugun imisti :) yukardaki cizelgede 1 yas yaziyor :)) cok sukur :))







13 comments:

sirinanne said...

Fatih deyinsiz. :P

Benden Bizden said...

Kediye ben de çok hevesleniyorum sonra da vazgeçiyorum. ama biri bedava british short hair im var gel al dese, giderim kosa kosa :)
Minik Esma çok çok tatlı maşallah, nazarımız değmesin :)

Anne ve Bebisi said...

Halim Selim demeyi dusundum sirinanne :p

Anne ve Bebisi said...

Ah BBcim, aynen :/ yine de bahceli ev kedi icin de iyi olur, evin alerjik populasyonu icin de diye beklemedeyim. Hayirlisi.

Pelin SÜME SAK said...

Kedi sevmiyorum ama köpek çok istiyorum :)) eşim malesef kabul etmiyor :( koku olur şu olur bu olur bahaneler çok.. tek katlı bir evim olsa hemen alacağım..

Senin lokumunda pantolonunu sevsinler :)

ruhdagı said...

Son fotoğraf karesine bittim. Esma varken kediye ne gerek var? :D

yasemin said...

Merhaba,
Sizi MK doğduğundan beri takip ediyorum, ama ilk kez yorum yazıyorum. Esma nın egzaması için labada tohumunu kaynatıp içirmeyi denediniz mi? Çevremde deneyip egzaması tamamen geçen kişiler var, belki yararı olur..

Anne ve Bebisi said...

Bahceli ev sart :p

Anne ve Bebisi said...

Eveet, simdikik bizim evin kedisi o :))) butun gun pacamda :p

Anne ve Bebisi said...
This comment has been removed by the author.
Anne ve Bebisi said...

Merhaba yasemin. Yok hic duymamistim. Tavsiye icin tesekkurler, aklimda olsun.

Anne ve Bebisi said...

Tr'den gelip giden birilerine rica edeyim. Peki orani ne kadar, biliyor musun? Ne kadarlik kaynatacagim?

Itır said...

ben hep kedili evde buyudum, cok eksikligini hissediyorum, ama anne evindeki gibi temiz bakamam diye alamiyorum..tuy dokuyorlar ve annem cok temiz bakardi..simdi bunca is arasinda elimde tuy toplayici koltuklari kanapeleri temizleyecegimi dusununce vaz geciyorum ama bir yandan da cocuklarin nasil mutlu olacagi, nasil oyalanacaklarini dusununce de cok istiyorum...

x