Wednesday, 13 February 2013

Bahari bekleyen kumrular gibi..

Sevgili tozlu, pasli, orumcek agli gunluk :))

Bir cocuk hic cocuk muhabbetine girmek istemiyorum :p hani bir cocuk hic cocuk, iki cocuk cok cocuk derler ya.. Devami da, uc cocuk yok cocuktur.. Devreler yanmistir ucuncuden itibaren :p

Depresyondan, x sıkıntıdan, y probleminden dert yananlara; en az uc cocuk yapacaksin, beynin uyusacak, hic bir sey dusunmeye halin kalmayacak, kesin cozum der uc cocuklu, terapist bir arkadasim :) hem tecrube, hem uzmanlik konusuyor yani :p

Bahar gelse blogcum.. Su kizce dislerini cikartsa.. Kabizlik sorunu cozulse.. Boluk porcuk, ivrim kivrim, kucakta-ayakta beser dakikalik uykulari uzasa.. Hava isinsa, kizi koyup arabasina gezmeye gitsem.. sem.. sam..

Her halimize cok sukur.. Gecen bu yil zamanlar, hastane cantam aeabanin bagajinda, her an acil sezaryene hazirlikli, haftada 4-5-6 hastane yolu tepiyordum. Yuregimiz agzimizda bekliyorduk. Kisin sonu bahar oldu cok sukur :)) nasil ki bu bir yilin gecip gittigini anlamadim, goz acip kapayana kadar bir yil daha gecer, baharlar kisa, kislar bahara doner.. Abisinin elinden tutar, okula gider :)) daha dun el kadardi, ne zaman okullu oldu diye sorarim... Insallah.. Di mi blogcum, gunlukcum :))







6 comments:

Narsistanbul said...

evet bahar gelse, hergün dışarı çıksak parka gidip oyun oynasak... daha az giyinsek, eldivenlerimiz kaybolmasa falan..

Sumuklubocek said...

oy oy oy bir sene gecti mi? -ben sonradan duydum ya sanki o kadar degilmis gibi geliyor :)- tatlos bebe ve abisiyle ne guzel seneler gecer insh canim.
Biz de bu aralar bahari bekleyen kumrular gibiyiz, ancak su siralar "bahari beklerken omrum kis oldu" sarkisini cigirmaktayiz... yine de umit fakirin ekmegidir demisler, umit ediyoruz...

Elifim uyurken said...

ay nolur gelsin bu bahar..
elbiseler ,babetler giyelim
haftasonları parklara sahile yürüyüşe gidelim....

yasemin said...

abisinin aynısı olmuş kardeşi :)

OZY said...

Ben de sanki abisinin bebekligini gormus gibi oldum Esracim, ne kadar da benziyorlar.
Sabret, sabret, bazen bana da geliyorlar boyle;))

OZY said...

Bu bocugu girunce abisin bebekligini gormus gibi oldum Esracim, ne kadar da benziyorlar:)
Sabret guzelim, bana da geliyorlar bazen, kov gitsin;))

x