Saturday, 8 December 2012

sevgili blogum..

..seni cok ozledim :) uzun uzun sohbet etmeyi, dertlesmeyi.. ayran ictik, ayri dustuk be blogcugum :) sanal ortamdaki vaktimin cogu nurturia'da geciyor.. bir kismi da instagramda.. neden boyle oldugunu dusunuyorum zaman zaman.. sanirim bunun sebebi, yazdiklarima aninda ve bolca reaksiyon almam :) nurturia'da takilmak; yaz aksamustler, isten donen annemin, kapi onunde toplasip oturmus, muhabbet eden mahalleli kadinlara takilip, bes dakika, bes dakika daha diye diye, evde yemek yapmak da dahil tum isleri bekletip, tatli tatli muhabbet etmesi gibi bir sey :)

Oysa bloga yazmak; giyinip, suslenip, hazirlanip misafirlige gitmek gibi :) su aralar, misafirlik icin hic vaktim yok sanirim :)

Oysa ki, giyinip suslenip insan icine cikmayi cok ozledim :p

Elimizde; 5.5 yasinda, odevleri, kitaplari, okul sonrasi futbol kursu, haftasonu turk okulu ve bolca buyume sancilari olan bir oglus..

Ve dis cikarma sancilari, buyume ataklari olan, 12 saatlik gunduz surecinde, toplamda 1 saat bile uyku uyumayan; 12 saatlik gece surecinde, ilk 5 saatte her 15 dakikada bir dis sancisi ve aglamasi ile uyanan, gecenin geri kalanini da e.merek gecirmek isteyen 9 aylik bir kizce var :)

Yine de daha sIk ugramaya calisacagim sevgili blogum :)

Uykusuz bir anneden sevgiler :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

ElfAna said...

Giyinip suslenecegin gunlerin tez olsun.

magrat said...

Biz de çok özledik, bekliyoruz :)

Anonymous said...

çok özel ve çok güzel bi benzetme... sen güncellemesen de ben dönüp dönüp eskileri okuyorum, merak etme...
okunmamış her yazın benim için yeni...
anney ve bebişlere sevgiler...
cemile kara

New York'tan said...

Cnm Benim ne guzel anlatmisin, bende ozledim ama en azindan Instagramdan haber aliyorum senden :)

Deli Anne said...

Çoook iyi anlıyorum seni ve gönderdiğin tek resme bile gelip bakıyorum hemen her defasında:)

Bilun ŞEN said...

Ne kadar büyüdü MK, baksana abi bile olmuş :)
Çok özlemişim blogunu, komşumun evine gelmiş ve hasret gideriyorum sanki :)

ÇokBilmiş said...

:) yerinde bir tarif olmuş, hislerime tercüman olmuşsun

sirinanne said...

Ama biz seni çok özledik.

Lütfen süslenip püslenip sıksık gel.

Sitare said...

uykusuzluk,9 aylık kız bebe,oğluş off ki ne off.Allah yardımcın olsun bacı :)

Cocukla Cocuk said...

Kolay gelsin diş çıkaran minik bebeğiniz ve minik oğluşunuzla.
"Bloga yazmak, giyinip , süslenip, ..." bayıldım bu tarifinize.
Sevgiler

x