Wednesday, 5 September 2012

Lacock Abbey

2 cocuklu, 3 gunluk ilk gezimiz.. Bebekle gezmek cok kolay :P Zor olan, kiskanclik krizindeki 5 yasindaki abiyle, insanliktan cikmadan gezmek :P Level Zorlugu: 2986!! :))

Lacock Rahibe Manastiri. 1232 yilinda, Salisbury Kontesi Ela tarafindan kurulmus..

Gezi boyunca harita elinden dusmedi :)





Su yesilin hastasiyim :P Ama bu yesili, boyle gunes isiklari altinda 3 gun gorebilmek icin 93 gun yagan yagmurun bitisini sabirla beklemek gerekiyor :)

Abiye merak ve hayranlikla bakis :)
Yuzume yastik kapatan sahis bu mu? :P

Bloglarin ve nurturia'nin tum Ela'larina gelsin :)

Eski kadinlar ne caliskanlarmis :)

Bakalim bu tavani hatirlayan olacak mi? ;))




Zamanin izleri..



hmm.. saglam tas bu duvarlar, kisin sicak, yazin serin tutar :P

oohh yeaah :))

Ondeki, 13. yuzyildan kalma orjinal taslar.. Arka zemindeki 19. yuzyildan kalma..

Ic avlu.


Manastirin diger bolumundeki muze evden.. Eski zaman, zengin cocuk oyuncaklari :)


6 comments:

nohut oda said...

al bizden de o kadar krizlerdeyiz resmen!

KİTTY WU said...

ohhh miss gibi eski kokusu aldim fotograflardan.orda olmayi cok istedim.

su kriz meselesi birgün cözülecek tabii ama insallah tez olur,ben de krizden önceki hali bile insanliktan cikaran kiz modeli mevcut biliyorsun.allah kolaylik versin hepimize ,canlari sag olsun.

small button nose said...

Simdi uzuldum bak bizde Melksham da oturuyoruz.lacock a 10 dk mesafedeyiz gorusebilseydik keske misafirimiz olsaydiniz.

beste said...

ben de agzina karabiber dokermisim kardesimin :=) o bizim ilk goz agrimiz...

sirinanne said...

Özlemiştim sizin gezilerinizi...

MK'nın o kadar kıskanacağını tahmin etmezdim. Allah allah yani :)

InceBelli said...

mk havada takili kaldi annecim ve bebiscim:))

x