Thursday, 7 June 2012

iki cocuklu..

... olmanin avantaji; tummy time, yuzukoyun dondurme pratigi gibi seyleri dusunme derdi yok. 1 numara 2 numarayi sizin yerinize, hem de seve seve altust eder :)


MK, Esma kadarken, aksam uykusuna 6.30-7 gibi gecerdi. Oysa simdi yemek+kardes sonrasi fazladan ilgi bekleyen abinin yatirilma toreni+esma'nin banyosu.. derken, kizin yatisi en erken 9 oluyor.. bir seyler yapip one cekmeli artik. 6-7 civari bir uyku yapiyor ama tum gunduz uykulari gibi tavsan-tilki kivaminda :) ise, 6.30'da banyo ile mi baslamali acaba..?


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

Derya said...

Maşallah ne tatlılar çocuklarınız.
2.çocukta bazen dengeler değişebiliyor sanırım.Ama oğunuzun yardımıda çok oluyordur dediğiniz gibi.Bende düşünüyorumda cesaret edemiyorum bazen.


Bende bloğuma beklerim:)
http://hayatpaylastikca.blogspot.com

Esra said...

Cok tatlilar cok..

sirinanne said...

Bir zamanlar bu koltuğumsu şeyin içinde MK vardı, hey gidi hey!

Dilek said...

iki çocuklu hayata hoşgeldiniz olaylıklar dilerim... Hem zor hem eğlenceli oluyor bizim iki çoculu hayat:)

Deli Anne said...

her akşam yıkamak ne büyük marifet, tebrik ederim valla.. hem de iki çocukla:)

baharb said...

avbi, aynen bizde de oyle. benim leyla kiz 4 ve yelda kiz da 7 aylik oldu. bebegin yatma saati 8:30-9u buluyordu cogu zaman, sonra soyle yapmaya basladim, yemekten sonra baba buyukle ilgilenirken, oyun kitap, sonra banyo vs, ben o sirada kucugu yatiriyorum, oyle yatirinca onceden 9u bulan bebek birden 7-7:30 uyumaya basladi, demek ihtiyaci varmis yazik. kucuk uyuyunca bu sefer buyukle ilgileniyorum, onun yatisi yine 9u buluyor. Hepsini erkenden yatirabilen aileleri alkisliyorum biz bu kadar yapabiliyoruz, en iyi ihtimalle.

baharb said...

eklemeyi unuttum, ayni dedigin gibi bizde de buyuk bebekken 6:30-7 dedin mi uyumus olurdu, rutini onemliydi, simdi bebegi cogu gun usenip yikamiyorum bile!
kizima kucukken hic tv seyrettirmezdim, bebekken tv acilmazdi, simdi buyuk dora seyredince (haftasonlari), bebis gulerek ve ilgiyle seyrediyor, oradan ayirirsak kiziyor, o konuda da gevsedim, ne yapayim...

x