Monday, 18 June 2012

ekmek..

Okuldan ac gelen ve kuru ekmek kemiren mk :)

Agzimizin tadini bozan hazir yiyeceklerden sonra kuru ekmegin sade ama leziz tadini bile ozluyor insan..

Esma'nin egzamasi daha iyi cok sukur. Oilatum diye bir nemlendirici onermisti nurturia'dan bir arkadas, cok ise yaradi. Z.yagini isitip denedim, daha kotu yapiyor sanki ya.. anne sutu suruyorum simdi, her emzirme sonrasi, bir de bugun %100 dogal bir krem buldum, nemlendirici, allergenics isimli, ona gectim.. (isil, bahsettigin kremi buldum netten, holland and baretts'te satiliyormus, gittim bulamadim, bunu aldim, ise yaramazsa netten siparis veririm artik..)

Bir de, balik ve yumurta cok azdiriyor. Yumurtali ve sutlu seyler yiyorum ama dogrudan yumurta ve sut tuketmiyorum..yavas yavas gecer insallah..

Hepinize, tavsiyeler icin cok tesekkurler, umarim baska arayanlarin da isine yarar bilgiler..

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

iremmiss said...

benim kızımda çok güzel ekmek kemirir bende çocukken çok kemirirdim :) Çok tatlı görünüyor maşallah.

karabiberinmutfagi said...

Benik kizimdada vardi butub yuzu vucudu hep kizardi ilk basta korktum ama ebem.emzirdigin icin hormonlar degistigi icin sutten onada.gecio demisti bide banya yaptiriken suyuna.hep badem yagi.dokup yikiodum sonradan kremlenmek.pek.hosuna.gitmedigi icin hanimefendinin:D sampuan yag vs hepsini kesip sadece sade suyla yikayinca da zamanla gecti hergun yikamak da fayda ediyor mesela gecenlerde banyodan sonra cildini biraz yaglayayim dedim aynisi geri cikti sanirim cok hassas cildi var bu kizlarin oglumda ole.degildi cunki eger.cok ileri derecede degilse hicbirsey surmemeyi dene birde sadece suyla yika belki daha cabuk gecer sevgiler

x