Thursday, 28 June 2012

Bi sicak, bi sicak, bi sicak blogcum.. ama hic sikayetci degiliz :p kemiklerimiz isinsin biraz :p keske pazar gunu de boyle olsa da, denize gitsek..

Seni cok ozledim pilokcum ama bebelere cok nazar degiyor :p artik foto koymaktan korkar oldum :p

Burda okullar temmuz sonunda kapandigi icin mk hala okulda.. zaten 6 haftalik yaz tatilinde ne yapacagiz, simdiden onu dusunuyorum. Muhtemelen tr'ye gelemeyecegiz, oglana bi yaz okulu falan bulsam ne guzel olar..

Esma sultan da buyumeye calisiyor iste.. iyilik saglik cok sukur pilokcum, gozlerinden oper, selam ederim :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

aborjin said...

Allah nazarlardan saklasın kuzuları, MK'nın doğumundan beri blogu takip ettiğim için kendi yeğenlerim gibi benimsedim bu çocukları :) Çok tatlı, çok güzel ikisi de maaşallah.
Lütfen daha sık yazın, yazılarınızı gerçekten özlüyorum.
Sevgiler.
Elif

Berceste said...

Bol bol D vitamini depolayin :)

x