Saturday, 12 May 2012

gunes :)

Aylardan beri ilk gun yuzu, gunes yuzu gorduk, butun londra sokaklarda, parklarda, bahcelerde :)


Bu arada esma da abisi gibi, icinde bulundugu arac, araba, bebek arabasi durur durmaz uyanip aglamaya basliyor. Ozellikle gunduz, kucakta degilse, uyumuyor. 45 derecelik yatis pozisyonuna gelir gelmez, ne kadar uykusuz olursa olsun uyaniyor.. anlamiyorum, hamileyken cok mu hareket ediyorum da benim cocuklar daha anne karninda bu kadar harekete alisiyorlar :)


Neyse, ben kacayim, malum gunesi iki ayda bir ancak goruyoruz :p


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

Buket said...

ne güzel bir güneş keyfi:)

KEO said...

güneşiniz daim olsun Esra'cığım, yarasın abi ve minik kardeşe ;)

Deli Anne said...

ohh mis gibi:)

karabiberinmutfagi said...

Ah canim nasil idare ediosun benimde kizim var cok kucuk surekli aglio uyumuyo kucakda duruyo bitek biyandan oglum anaokuluna.gitmesi lazim bebek.dogduktan sonra sagolsun annem.oglumla ilgileniyodu ama.simdi bakalim.nasil yapicam hayir uyusa sabahlari en azindan sen nasil halledioasun varmi bi teknigi bu isin :)

Benden Bizden said...

her yönüyle MK kopyası bu Esmacık :) Azıcık dizini kırıp evde otursaydın böyle olmazdı tabi :PP

kirazzade said...

e ama MK'nın doğumgünüsüymüüüüşşş. Sümeyye'nin bloğunda gördüm. koca sıpa olmuş yahu maşallah :) ben de sümeyye gibi, anne blogger olarak ilk seni tanıdım, bütün yazılarını okudum ve "anne olursam böyle çocuk yetiştirmeliyim" dedim. Ellerine sağlık, MK de pek hoş bir çocuk oldu gözlerimizin önünde :))) Allah hayırlı ömür versin iki yavruna da.

GeCe said...

aynı sorun bizimkinde de var hep kucakta ve dik olsun istiyor ben de çok gezmiştim hamilelikte ondan herhalde, maşallah bıdığa büyümüş

bir kase lezzet said...

MAŞALLAH CANIM NE MUTLU SANA
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
BANA DA BEKLERİM
:))

InceBelli said...

Uykusuz her gece, o soguk kahvede, sabahlarim bazan gunlerceee, diyorum da baska bir sey demiyorum.Seninki araba durunca uyaniyormus, sukret ki arabada uyuyo:)))
Saka maka bebegim 1 yasini gecti bile. zaman su gibi akiyor.

Ah su ingiltire. Bikere aktarmam vardi sizin ordan. agustos ayinda bile yagmurluydu. Bence gunesi gordugun gunlerde internetin fisini pirizden cikart annecim ve bebislercim:)

Evren said...

Hay allam, o eller, o yanaklar, o burun nedir oyle :) Tu tu tu masallah! Bunu yazdigin iyi oldu, ben de bari oturayim artik da T.Su kadar hareketli olmasin ikinci ;)

x