Wednesday, 25 April 2012

Gunler..

Gunler nasil geciyor anlamiyorum.. Bir yandan, her gun birbirinin kopyasi, bir yandan 2 ay gecmis gitmis bile..

Abisi gibi kucakci bir bebek :) Hangi bebek degil ki? :) 9 ayi, bir insanin icinde geciren bebegin kucakci olmamasi, insan kokusuna ve tenine ihtiyac duymamasi anlamsiz olurdu :) Bebegi kucaga alistirmak, bebegin kucakci olmasi.. bunlarin korkusu.. asil bunlar anlamsiz geliyor bana.. 5 yasindaki MK'yi, kucakta tut bakalim tutabilirsen, 10 saniyeden fazla :))

Ikinci cocuk kolay olur derler, kolay olan cocuk mu yoksa tecrubeden kaynakli anne-babalik bilmem :) Gaz sancisi sebebiyle bazi aksamlar saatlerce agliyor garibim. Karni tok, alti kuru.. derdi yok cok sukur.. biz de birakiyoruz aglasin. birakiyoruz derken, kucagimizdan birakmiyoruz tabi :) sese de alismisiz ailecek sanirim :)) duymuyoruz :P bebis kucagimizda agliyor, biz bi yandan yemek yiyoruz, bi yandan tv izliyoruz, internete giriyoruz :P kucaktan kucaga dolasiyor, kimin kucagi bossa :P baba bi yandan calisiyor, abi odasina gidip uyumaya calisiyor :P vakit saat gelince kiz susuyor ve uykuya daliyor, ohh cok sukur :) biraz kafa dinleyelim :P

Saglik olsun da, gerisi bir sekilde gelip geciyor..

hoyytt :P
erkek fatma derler adima :P
sag gosterip sol vururum adama :P

:)))

24 comments:

Filiz said...

ah o gaz sancıları yok mu ahhh.biz de ikinci ayda baya uykusuz geceler geçirmiştik.acemi anne baba olunca çok daha zor elbette:)kolaylıklar dilerim..

cuckan said...

Esma Sultan bu, vurur valla tersden:)

Sessizce said...

Çok ama çok tatlı. Allah bağışlasın evlatlarımız bizlere. Erkek fatmanın yumruğunu yesinler :)

GeCe said...

allahım maşallah maşallah bayılıyorum esmaya, annesi çok merak ediyorum bu yanaklar nasıl böyle tombik oldu, formülünü bize de söylesen :)

dijle said...

maşallah Burcu,bayağı bayağı seçilmiş,büyümüş küçük hanım.Maşallah:)

emir kaanın annesi said...

nasıl da tatlı minik prenses... maşallah ona:)

Deli Anne said...

:)

yeliz said...

nasıl büyümüş, inanılmaz!! maşallah

OiP said...

bebek kokusu geldi burnuma :)) maşallah size

Gülçin said...

ayyy yenir ki bu esra:) çok tatlı maşallah. gaz sancısııı deme bana..eylül 19A oldu ben hala ilk 4 ayımı kabus sayıyorum:)

Bahar ve kızısı Yağmur said...

çok tatlı maşallah :)

sirinanne said...

Sağlıklı hayırlı mutlu bir ömrü olsun.

Kremali'nin annesi said...

Oy oy sevsinler senin o sag gosterip sol vuran ellerini:)) Masaallah sana Esma Sultan masaallah. Annenin sutune bereket minigim. Nasil da tombiklestin bu kadar kisa zamanda?! Cok fena gaza geliyorum senin resimlerine baktikca ama bizden gecti maalesef. Anneciginin yasi ve enerjisi bende de olsaydi belki, ama nerdee :(

Anonymous said...

Oy oy oy kuzuma bakın yaa, nasıl da tatlı.
Maaşallah, inanılmaz tatlı çocuklarınız var. Çok şanslısınız :)
Allah nazarlardan saklasın ikisini de.

Anonymous said...

Merhaba,

Çok tatlı olmuş,maşaallah.

Erken doğum yaptığınız için gözleri ile ilgili olarak rop muayenesi ve işitme testlerini yaptırdınız mı?

Kendisi gibi hayatındaki herşey de çok güzel olsun.

İki evladınızı da güle güle, sağlıkla büyütün.

nohut oda said...

büyümüş masallah abıye benzetıyorum ben adettendır:)

gunlukcugum said...

Daha dun mk nin dogdugu zaman ki resimlerinin altindaki esprili yazilarini okuyoduk) simdi bu hanimi okuyoruz)) ve opuyoruzzz...

DağlarKızı said...

Tecrübeli anne olunca en azından bu dönemin geçici olduğunu biliyor insan ve bazen bu bile yetiyor değil mi?

Çok tatlı maşallah:)

Benim Hayatim said...

Oyyy maşallah. Nasıl da büyümüş,serpilmiş. Tombiş yanakları bile olmuş. Kağıt havku rulosundan nerelere gelecek kim bilir? Şu kolik, gaz sancısı dünyanın en kötü şeyi. Bazen canından bezdirebiliyor :) Sizin ağlama sesine alışmanız çok büyük bir artı :)

tomurcuk said...

Maşallah. Çok tatlı bakıyor, kıyafet de süper. Ben zaten kucakçı olmayan bebek nerede var merak ediyorum. Kucak istemeyen bebeği hayal dahi edemiyorum. Esmacığım sen de pırt pırt çıkarıver gazını hadi canımcım.

Itır said...

Ayy cok sirin..ismine de bayildim!!

Berceste said...

Deme oyle Esra, annem de esim de bebek bu kucakta uyuyacak deyip, kucakta tutmaya alistirdilar. Oysa ben yaninda yatip sakin sakin oksayarak uyutuyordum onu. Simdi 3 yasindaki koca dana kucaga sigmaya calisiyor ve kucakta uyumak istiyor. Anneanne de baba da isyan edip anaya pasliyor! Gel de cik isin icinden :P
Elbette cocuk kucakta tutulmali, sevilmeli, oksanmali ama rutin ve aliskanlik kismina da dikkat edilmeli kanimca, ne dersin?

Nagehan said...

Cok güzel bir bebek bu, abisine de çok benziyor ayrıca :) Maşallah ailenize

yaruze... said...

nasılda büyümüş..Çok tatlı olmuş çoookkk...

x