Monday, 16 January 2012

Badem..

Badem kiralim derken, ortadan ikiye ayrilan kesme tahtasi :P

11 comments:

evrenerdem said...

tebrık ederım:) nasıl başardınız dıye sorsam???

Esra said...

Bademler biraz sert kabukluymuş anlaşılan :)

Deli Anne said...

ne bademmiş ama:)

es said...

eheh, ama bademi de kırmışsınız ;)
Ben de neyle vurduğunuzu merak ettim.

escet said...

eheh, ama bademi de kırmışsınız.
Ben de neyle vurduğunuzu merak ettim.

escet said...

eheh, ama bademi de kırmışsınız ;) Ben de neyle vurduğunuzu merak ettim.

Benden Bizden said...

goremiyorum, goremiyorummmmm :(

hindiba said...

Zamaniymis da ondan bence :)

Anne ve Bebisi said...

evren, iki kesme tahtasi arasina koyup kirmaya calsiiyordum, tepesine tepesine vurdugum kesme tahtasi, biraz da curuklugun verdigi etkiyle, ortadan ikiye ayrildi :P

sorma deliannem, deli etti bizi :P

Elif said...

çetin bir bademmiş :)

gunlukcugum said...

Cok guclu vurdun) birseye mi sinirliydin)

x