Monday, 19 December 2011

Xmas Holiday ho ho ho :P

MK okul tatilinde.. Ocak ayi basina kadar. Bu yil Turkiye'ye tatile gitmeyince, benim de yillik izinlerim birikti. Turkiye'deki gibi bir sonraki yila aktaramiyoruz maalesef. Hepsini kullanip bitirmezsek, yaniyor.. O yuzden ben de ocak basina kadar tatile girdim :)

Her gune bir aktivite, gezme tozma plani yapmadim bu sefer. Daha once 1 haftalik tatilim ve ne hayellerim vardi :) Ancak MK okuldan virus tasiyip bulastirinca, hayaller gercek olamadi maalesef :) Haftanin 2 gununu hastanelerde, diger gunlerini de evde yatarak gecirmistim :) O yuzden bu sefer icin plan yapmadim, hayaller yine suya dusmesin diye :)

7 comments:

Anonymous said...

Tatil boyunca daha çok (ve daha uzun) yazmanızı umsak çok şey mi istemiş oluruz acaba :)
Sevgiler

kahvegibi said...

Küçük bir hatırlatma yapayım, normalde Türkiye'de de yıllık izinler bir sonraki seneye aktarılmaz.

İmza: Avukat eskisi kahvegibi

Deli Anne said...

iyi tatiller olsun size :)

hindiba said...

her sey cok güzel olacak! :))

gülce'nin annesi said...

iyi tatiller...

sirinanne said...

Aa Allah korusun.
O zaman ki planlarını bir gözden geçir belki birşeyler çıkar..

Güneşli Günler said...

İyi tatiller, ne güzel plan yapmadan daha keyifli bile olabilir, nitekim sizde o potansiyel fazlasıyla var. :)

x