Tuesday, 20 December 2011

Tam Su Anda..

Bu enneagram testini 3.kez yapiyorum :) 2 kez turkce, bir kez de cok ayrintili olarak ingilizce yaptim ve sonuc hep ayni cikiyor :)

Yediler, bardağın hep dolu tarafını görür, çevrelerine enerji saçar ve hayattan zevk almaya çalışırlar. Zihinleri sürekli yeni ve yaratıcı fikilerlerle doludur. Her zaman birden çok seçenekleri olsun isterler. Bir işi bitirmeden diğerine başlayabilirler. Yaşam enerjileri ile insanlara ilham verir ve onları harekete geçirirler. Yerlerinde duramaz, hızlı hareket eder ve hızlı düşünürler. Kendi hızlarına uyum sağlayamayan insanlara karşı sabırsızdırlar. Eğlenceye odaklı olduklarından, olumsuz duygulardan ve düşüncelerden hoşlanmazlar.



Burclara gore araba secimi muhabbeti yapmislar surda: Confused.com Bir aslan olarak, Land Rover dusmus payima ki dag tepe gezerken, bize bi 4x4 lazim diyorum kac zamandir :P


Hava buz.. Cocuklar tek tek kendi evlerinde canlari sIkIlacagina, bir araya gelip dagitsinlar diyoruz :) Birazdan tek tek gelip, o bana bunu dedi, o bana sunu yapti diye sikayetler baslar ama yine de eskiye gore, kavgasiz gurultusuz cok daha uzun oynuyorlar cok sukur :)

13 comments:

Esra said...

Demek 7 sin, aslında ben tahmin ediyordum yazılarından anladığım kadarıyla tabi :)

Enneagramla ilgilendiğini bilmiyordum, benim de az biraz ilgi alanımda da:)

ganfi said...

amaninnnn o evi kim topluyor:)))banada yardıma gelsin diyecektimde:))

Özlem said...

bizim ev de hergün bu hale geliyor. Ama bizimkini sadece bir çocuk bu hale getiriyor. Büyüyünce ev başımıza yıkılmadan kalır inşallah.. :)

sumuklubocek said...

hemen yaptim ben de, 5 ciktim :)

yay ve subaru linkini anlayamadim ama?

sevgilerimle!

Deli Anne said...

ben ilk defa duyuyorum enneagramı.. bana da kesin özgürlükçü çıkar:)

nohut oda said...

amanın o oda nasıl toplanır :))

Yazmak iyidir... said...

Esra bu testte 20. sorudan sonra aa hakkaten bu çok uyuyor demeye başlıyo musun, bana öyle oldu da... Çok şaşırtıcı ama ben de 7 çıktım :P

Berceste said...

Peeeh ben anne olali beri pek degismisim :) Cok anne gordum kendimi simdi :P Yardimsever ciktim :) Hic orada yazilanlar gibi olmasam da. Senin gibi bir dolu defa yapamayacagim ama...

Birak dagitsinlar :) Birbirlerini parcalamadiklari surece sorun yok :) O sikayet edislere de bayiliyorum :)

Esra said...

Ben de birden fazla kez yanıtladım ve farklı cevaplara rağmen hepsinde mükemmeliyetçi çıktım. Sanılmasın mükemmelim, mükemmel olmaya çalışırken hayatı kendine zulüm edenlerdenim :(
Çocukların ortam da supermiş bu arada :)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

bana da mazda düşmüş.
Eğer kardeşi olunca böyle yalnız takılacaklarsa hemen kardeş yapımına başlamalıyım.:) zira kızım dibimden ayrılmıyor

Anne ve Bebisi said...

Esra, ben de sonuca pek sasirmadim aslinda :P Yok, ozellikle ilgilenmiyorum ama oyle karsima cikinca cozuyorum :P Genclikten kalma, test cozme aliskanligindan olsa gerek :D

ganfi, kriz cikinca komsu cocuklarini gonderdim apar topar :P Oglanla ikimiz topladik :D

sumuklubocegim :) 5 cikmana sasirmadim :D Yakisir ;) Subari da sanirim yay gibi gidiyor ya, ondan :P Benim en sevdigim arabalarin basinda gelir subaru :P Sen almiyorsan, bana ver :D

Yap bakayim deliannem, ne cikacaksin? :)

nohut oda :) Cok fazla vaktimizi almadi yaw :P Oglanla 2 dakkada topladik :P

ahahah yurttas :P Bizim ekibin hepsi 7 ve mudaili cikar sanirim :D

Berceste, sana da gayet uygun cikmis :) Gayet yardimsever bir insansin :))

Birakiyorum zati, bana dokunmadiklari surece naparlarsa yapsinlar :P

Esra, kolay gelsin arkadas.. Dunyanin en zor islerinden birisi, insanin kendisini degistirmesi sanirim.. Ama olumlu yonleri de cok tip 1'in :)

Kucuk mucize'nin annesi :)) Vallahi herkes oyle diyor ama bilemiyorum :P

hindiba said...

Esra askolsun, neden yayinladin bizim evin fotograflarini sormadan? :)

Berceste said...

Iyi de Mukemmeliyetcilikten buna gecis epey bir enteresan bende :)

x