Thursday, 15 December 2011

rock star! :)

Untitled from annevebebisi on Vimeo.

16 comments:

a_y_s_e said...

MK'nin groupie'si olmak istiyorum... :P

Göçebe said...

Ohh yeah!

fevkalade said...

Ben gurup uyesi olursam, koca gobegimi kasittirir mi bana:)))
O zaman istemem:)

Anne İş'te said...

ay lav yu mk,ay lav yu mk:)

Pratik Anne said...

Hahaha video komik, Ayse'nin yorumu ondan da komik. Ben de ilk basta gobegine daire cizip kafasina vurma hareketini deniyor zannettimdi. Sonradan caktim gitar olayini.

Berceste said...

Serseriiii :)

Benim yerime bir sever misin bu adami annesi? Ama soyle yiyerek, mincirarak :)

Rana Eslem GULMEZ said...

Supermis..

burcu said...

Bizde de bu sahne çok sık tekrarlanıyor. Erkek çocuklarının bu gitar, rock müzik..vs. aşkı ne ola ki?

burcu said...

Bizde de bu sahneler çok sık tekrarlanıyor. Erkek çocuklarının bu gitar, rock müzik aşkı..vs. nereden geliyor acep?

KİTTY WU said...

:))Masallah kücük rock stara.Tabii o kücük dedigimi duymasin kesin kizar bana.

Nilhan - Küçük Mucizem said...

you are the top :)

Anne ve Bebisi said...

Sizin icin aksama ozel opecegim kendisini :) Sonra da tabi her zamanki gibi tiksinerek; anneeaa siiil, yanaagiimi siil, opmeeeaa diye bagiracak :P

Kendisi eliyle bile degil, anca kazaginin koluyla falan siliyor ya da zorla bize sildiriyor optugumuz yeri :)

derbay said...

MJ'i yaşatan MK... süper

a_y_s_e said...

e iste benim yaptirdigim gibi yap. dogrudan adimi ver, ayse ablan op dedi de... ben opucugumu arkadaslarla paylasirim! :)))

New York'tan said...

:))

sirinanne said...

O bir koca adam artık!! Öpme :)

x