Tuesday, 15 November 2011

Epping Forest&Cambridge

Epping Forest:


Kaptan Magara Adami :)


Babalar is basinda :))




Agac'in A'si :)




Orman Dedektifleri :)


Nasil da, "acayip zehirliyim ben" diye bagiriyorlar :)
Cok anlamam ama sanki oyleymis gibi geldi :P



Cambridge:



:))

Cambridge universitesi, kurek takimlarinin antremani vardi :) Onlarca takim, cogu acemilerden olusan, Cambridge nehri'nde calisiyordu :) Hocalari ya kosarak ya da bisikletle nehir kenarindan direktifler veriyordu..

Carpisiyorlardi.. Iyi azar isittiler :P Hocanin bogazi patladi kiyidan bagirmaktan :)



9 comments:

OiP said...

çizgi film mantarı gibi:)) çok şahane^^

Semi`nin Mutlu Elleri said...

Bayılıyorum sonbahar renklerine....Doğadaki renk cümbüşü hiç bir yerde yok!

Gulcin said...

ne guzel resimler bunlar. cok guzel cok...

Berceste said...

Aaaa bana surpriz yapmissiniz :) Tesco'nun oralarda dolasmissiniz :) Orasi kurekcilerin en yogun calistiklari yer ve tam da dedigin bolgede epeyce bir carpisma tehlikesi atlatiyorlar, eh 3 senede degismemis durum. Bu senenin yeni ogrencileri yetisecekler ablasi ne yaparsin :) Yalniz genelde en basta oturup megafonla bagirirdi komutanlar, megafona paralari mi yetmemis ki :P

O nehir gemilerinin/evlerinin kimisinin ici de cok guzel oluyor. Ama yasayanlarin temizlik anlayisini sorma :(

O ormanda da coook guzel bir ape oldugunu duymustum. Arkadaslarla gidecektik ama ben atlayip tirmanamazdim herhalde saglam halimle bile, bu belle de artik imkansiz :( Kucuk maymunlara gore :)

Berceste said...

En onemlisini unutmusum, gordugum en guzel mantar fotograflari :)

Galiba bunlardan http://tr.wikipedia.org/wiki/Sinek_mantar%C4%B1

Samanlarin bunlarla kafa yaptiklarina dair yazilar da okumustum, nasil zehirlenmeden basariyorlardi onu hatirlamiyorum :)

Anne İş'te said...

mantarlar beni benden aldı

sirinanne said...

Afiyet olsun koca adam!

sumuklubocek said...

sonbahar manzaralari cok guzel; ama MKcigimin agactaki pozu hepsinden guzel soyliyeyeim ;)
mantarlar da cok sirin gorunuyor!

Ceylin'in Annesi said...

Orman'daki ambiansa, sonbahar renklerine bayıldım. Nehir kenarında yürümek de iyi gelmiştir hehralde:)

www.ceylinolmez.com

x