Friday, 14 October 2011

Kardelen...


Gecen kis, kardelen fotograflarini yayinladigimda bazi arkadaslar; hayatlarinda canli olarak hic kardelen gormediklerini yazmislardi. O gunden bu yana, kardelen soganlarinin satisa cikmalarini bekliyorum :)

Berceste bu konuda benden daha guzel ve genis aciklama yapar muhtemelen :) Asil vatani Anadolu ve hatta Toroslar sanirim..

2 kutu, toplamda 30 tane kardelen sogani aldim. 30 cm derinligindeki saksilara ekilmesi gerekiyormus. Yeri olanlar bahceye de ekebilirler. Eylul-Kasim arasi ekilecekler, ocak-mart arasi cicek aciyorlarmis. Cok soguk havalarda, donmamalari icin uzerini talasla vb seylerle ortun deniyor.. Her sogan, ilk yil cicek acmayabilirmis :( O yuzden kisi basi 3-4 tane gonderecegim.

Evet, kardelen sogani isteyenler? :)

annevebebisi@gmail.com adresine mail lutfen.. Sayi fazla olursa bi care dusunecegiz artik :P

Gonulluluk konusunda mail atan duygu hanim; aylinanne ile konustum; 7 yas uzeri icin haftasonu sinirlamasi yok bildigim kadariyla dedi ama bir kez daha kontrol edecek. Siz de bir sorun isterseniz..

4 comments:

Deli Anne said...

Çok özel bir çiçektir Kardelen değil mi?

Di said...

Cok merak ettim acmis halini. Isterdim, ama bu yil Aren cok kucuk, bakip koruyamayacagimi biliyorum.

Berceste said...

Ismimi baglantiya baglarsan soylerim dermisim :P

Buyrunuz bendeki dili Kardelenlerin :) http://berceste.blogspot.com/2007/02/kardelen-snowdrop.html

Aslinda uzerine yazilacak cok sey var, o gunlerde dilim bu kadar donmus :)

ruzgarligunlervegeceler said...

İstiyorum istiyorum istiyoruuumm! Bu sene çiçek açarsa dile benden ne dilersen:))

x