Saturday, 30 April 2011

Dugun..

Persembe gunu, "alip basimi bi dag basina cikicam" diyordum, cuma gunu ayni saatlerde kelimenin tam anlamiyla bir dag basindaydim :)) Insan hangi duaya amin dedigine cok dikkat etmeli :P

Deli gibi esen ruzgarin sesinden baska hic bir sey yoktu.. Bir de inek bokuna basip, ustune dusen MK'nin ciyaklamasindan baska :P

Subatta kuzulayan koyunlar, annelerinden sut emen ve arkadaslari/kardesleriyle hoplaya ziplaya oynayan minicik kuzucuklar tum cayir cimene yayilmis otluyorlar.. Ingiltere'nin kirsal alanini kuzular, inekler, atlar ve esekler ele gecirmis vaziyette :))

Dun yolda oldugumuz icin kate ve william'in dugununu radyodan canli dinledim :) Cok nostaljik oluyor :P Aksam dugunu banttan veriyorlardi. Kate'in, modeli ve modaevi basariyla saklanmis gelinligini cok begenmedim :P Tam bekledigim gibi, kraliyet ailesine yakisir sIkIcIlIkta bir gelinlik cikti :) Gosterisli seyleri sevmiyorum ama biraz degisik bir stili olabilirdi sanki. Fazla hanimefendi :P

William, sanki gulecegi gelmis de kendisini zor tutuyor gibiydi :) Ozellikle kilisideki nikahtan sonra kapiya dogru yavas yavas yururlerken, birileriyle gozgoze geldiginde gulmemek icin kendisini zor tuttu.

Faytonla kilisiden saraya kadar saga sola el sallayarak geldiler. William'in Kate'i adim adim yonlendirmesi cok sirindi :) Simdi burda dur, biraz bekle.. el salla :P Balkondayken de, bak bak simdi ucaklar gececek ustumuzden diye isaret ediyordu yeni karisina.

Saraya geldiklerinde, saga sola gulucuk atip sallamaktan yorulmus ya da sIkIlmIs william, arabadan inmeden once, hani soyle bir ic gecirir de, nefesini phiuw diye disari verirsin ya, oh helesi, bunu da atlattik baabinda, oyle bir hareket yapti :) Artik, bi saldiriya ugramadan sag saglim geldikleri icin uzerinden yuk mu kalkti, yoksa helesi bunu da atlattik, bakalim sirada ne var? hareketi miydi, bilmiyorum artik :))

Genclerin uzerinde, ozellikle damat da; tipki bizde, hic niyeti ve istegi yokken ailelerin gonlu olsun diye turlu geleneklere katlanmak zorunda kalan genclerin hali vardi sanki :) Bitse de, gitsek modu :))

Kilisi de herkes cani gonulden ilahileri soylerken bir musluman davetliler, bir de kralice koroya katilmiyordu.. Kralice olmak da zor, hep agirbaslilik, hep agirbaslilik :P

Hepsi saraya geldiginde, gelin&damat ve aileleri balkona cikip tebaalarini selamladilar. Bir sure sonra kralice iceriye girmek icin hareket edince, arkasindan el mecbur hepsi toplandi girdi.. BBC muhabiri, kralice bu kadar balkon selaminin yeterli olduguna kanaat getirdi dedi.. Bir an icin annem aklima geldi, boyle bir durumda o da; tamam yeter artik, cok esiyor zaten usuduk.. usuduk.. hadi iceri, hadi hadi.. diye bizi toparlayip sokardi kesin :P

Dugun kisa surdu yahu.. Bizde olsa en az 40 gun 40 gece surerdi :))

Dun butun gun dugunle ugrasinca tabi, gece de ruyamda dugunculeri gordum :)) Evlendiklerinin 3. gunu william balayina gitmek yerine arkadaslariyla futbol macina gitmeye kalkisinca, 10 haftalik hamile olan Kate de kizginlikla cocugunu aldirmaya kalkiyordu. Sonra ben kizcagizi sakinlestirip ikna ediyordum da, kraliyet ailesinin soyu tehlikeden kurtuluyordu :P Bir de william'in kardesi harry'e bi kac kez kaan diye sesleniyordum da gulusuyorduk :P Dun cocuklarin annesizligi bana cok koymustu sanirim, Harry'e, merak etme seni ben kendi ellerimle evlendirecegim diye soz verdim :P Amanin hayir olsun :P

Royal Family'e karisiyorum a dostlar, sonra tanimam etmem sizi, simdiden diyeyim :P

9 comments:

Benden Bizden said...

Kac zamandir yoksun zaten, onun alistirmasi miydi demek ki:P mail atiyoz yok buraya geliyoz yok, yoK da yoksun...demek dag basindaydin :)) ohh efil efil...

New York'tan said...

Esra'cim ne dugunmus ya her yer de vardi goruntuleri, mecbur baktik tabii :) gelinligi sevdim ben sade ama zarif, saci hosuma gitmedi sadece tipuz daha guzel olurdu o kiyafete :)

Ben sapkalara taktim onlar neydi ya ozellikle o kuzenlerin sapkalari :) bir iki model var begendigim tr e gidince Dugune model olsun diye baktim kiyafetlere :)

Minel said...

:):)

blogunu keyşfle okuyorum yıllardır,okumaya devam da edecegım...

İkiz Annesi said...

"Bir an icin annem aklima geldi, boyle bir durumda o da; tamam yeter artik, cok esiyor zaten usuduk.. usuduk.. hadi iceri, hadi hadi.. diye bizi toparlayip sokardi kesin :P" işte buraya bayıldım :)))

Berceste said...

Annelerinin yoklugu niye ise benim de icime cok oturdu. Annelerinin yerinde o kazma kilikli kadinin oturmasi da! Annelerinin cenazelerinin kalktigi Abbey'de evlenmeleri de :( Di'nin kendisine ozgu cok seker bir hali vardi. O idi, Di'den baskasi degildi. Ama bu kiz kendisine guveni tam, ukala bir havada. Di'nin cekingenligine meydan okurcasina. Tumuyle kendisini bu ise adamis durumda. Hep bir adim geride, hep golge. Evlenene dek boyleydi deyip sonra ne yapar bilmem ama :)

Musluman davetlileri hic farketmedim ama Kralice'yi fark ettim. Eh kilisenin basi o :P Bir de God Save Queen diye ilahi soylerlerken onun da soylemesi biraz komik olurdu :P Bir de baska dinlerden olanlar da var...

Peki davetlilere ne diyorsun??? Suratlari yapili hatunlar :) Su botoksu kim icat ettiyse :((( Eskiden yuzlerini gerdirdiklerinde hic olmazsa kendilerine benziyorlardi gene, simdi hilkat garibesi acayip suratlar cikiyor ortaya...

Damat ile best man de simdiye kadarki en profesyonelce olmayan, en zoraki bu isi yapan tiplerdi herhalde.

Su anda BBC'de Londra'da arayip arayip bulamadigim kumascilari gosteriyorlar. Bridemaid'lerin kiyafetlerini anlatirlarken... Neredeydiler de ben bulamadim acaba. Ama ipek beyaz bir kumasi rezil ettiler camura bulayip!

Soyle bakalim tas aldin mi tas?

En uzun yorumumu da yazdim herhal :P Mail yazsam daha iyi olurdu!

tomurcuk said...

Ayy tüm bu detayları biliyoruz. Çünkü Cuma'dan beri bütün kanallarda, yorumcular oturmuş düğün görüntülerini tartışıyorlar. Sanırsın ülkemiz Commonwealth ülkesi :) Rüyana çok güldüm, hayır olsun. Yaparız Harry'nin düğününü de inşaaalllah.

Ters Pabuçlar said...

çok güldüm mkya geçmiş olsun töbe nazar değmez artık o düşüşten sonra:))düğünüde tr den canlı izledik bize noluyorsa:)benim düğünden daha sıkıcıydı prosedürün alası adamlardaydı:)
rüyanda süpermiş sen bana fark atarsın sanırım bu rüya işinde benim gördüğüm en ünlü sima sinan çetindi üvey babam olmuş:)Allahım sen babama uzun ömür ver ve annemi dövüyormuş töbe töbe:)

banurose said...

ruyani da yorumlari da gulerek keyifle okudum..biz ingiltereli blogcular toplansak mi ne yapsak??

ipekag said...

http://cutoutthemovie.com/inc/oop/cinderella%20royal%20wedding-79103.html
bunu gormus muydun?

x