Thursday, 10 March 2011

Kapimizdaki Bahar

Turkiye'de mart kapidan baktirip kazma kurek yaktirirken, buralara bahar geldi :))




















Evsahibi vefat etmis maalesef. Gecen yil, bu evin bahcesi ile benim ekip bictigim bahce sirtsirtaydi ve bu evin kopegi citlere saldirip surekli bize havliyordu.. Ben de bir aksam bahce donusu kapilarini calmis, belki kopek bizi tanirsa artik her gordugunde havlayip durmaz diye tanismak istemistim.. Kapiyi acan kadincagiz once sasirmis hatta kopekten sikayetci olacagimi sanip savunmaya gecmisti ama sonra niyetimi anlayinca ayakustu hosbes etmistik.. Bir de Turk oldugumu ogrenince, Turkiye tatillerini anlatmisti.. Sanirim o kadincagizin kocasi idi bu vefat eden.. Topragi bol olsun..


Pencereonu mahsulleri ofisi :)

13 comments:

Kirpikteki Gözyaşı said...

Hakikaten gelmiş bahar sizin oralara:) Ben senin bu doğa fotolarına bayılıyorum:)) Bir yerde görsem tanırım:))))

Anne ve Bebisi said...

Bi tarz olusturdum mu diyorsun yani :))

denden said...

İç açıcı fotoğraflar :)

evren said...

bence kapidan girmis bile :)

Benden Bizden said...

offf cok ozledim yaa :(
harika fotolar!
amcaya cok uzuldum, topragi bol olsun...

annesininmimosu said...

fotoğraflar harika...az kaldı burayada gelmek üzere bu görüntüler..aslında geldi de biz dışarı çıkıp çekemiyorz resimleri kardan kıştan...:)

Esin said...

Bizimde az kaldı baharımızın gelmesine :))

Kirpikteki Gözyaşı said...

Evet aynen öyle:))

banurose said...

pencere onu mahsulleri ofisini sevdim. ben de kediler olmasa ben neler yapicam da icerde kediler, bahcede kopek izin vermiyor. yoksa ben londrada napolyon kiraz yetistirmis ve 1 legen urun almis bir kisiyim :))

Nihan SARI said...

fotoğraflar harika.yakında burada da görürüz gibi geliyor. bu sene bahçe ekmeyecek misin.

ipekag said...

gercekten cok guzel fotograflardı. cocukluguma dondum cok tesekkurler

burcu said...

İçim açıldı gerçekten, ohhhh

Decaf Latte said...

burada yagmur var... Bu agaclar icimi acti!!!! tesekkurler! :)

x