Sunday, 6 February 2011

oyk.. boyk..


Sali gunu ogleden sonra 3 civari girdigim evden hala cikmis degilim! C.tesi gece yarisindayiz su an..

Havalar acayip karanlik ve ic karartici oldugu icin disari cikmak da cok icimden gelmiyor aslinda. Bi de acayip bir yorgunluk, uyu babam uyu..

Bahari ozledim. Neyse ki ilk cemreye 12 gun kaldi :))) Havaya, suya, topraga.. Saksilarimi elden gecirmeli, yeni toprak ve tohumlar almaliyim :) Kis uykusundan uyanma vakti :)) Bu sene 2 yakin arkadasim daha bahceli evde :) Onlarin bahcelerine de el atmayi dusunuyorum :))

Ara bilgiden sonra geri don... :))

MK'nin hatirina bari disari cikalim dedik bugun, bakkal cakkal ayagina.. adam disari cikmak istemedi, bizim de isimize geldi. Ama disari cikmadigi gunler, aksama dogru siniri bozuluyor ve cok sinir bozucu olabiliyor. Bugun de oyle oldu. Bi yat zibar da kafamizi dinleyelim moduna geldik :P

Su ara sanal dunyada, gercektekinden daha cok zaman geciriyorum :P Disari cikmayinca anlatacak bir seyim de olmuyor :) Gerci Turkiye ve dunya kayniyor, uzerine konusulacak cok sey var da.. tahlil ve analizi birak, dusunmekten bile yoruldum artik..

Butun gun yaptiklarim;

Sabahin korunden itibaren binbesyuz kere uyandiril;

En sonunda 12.30 gibi yataktan cik..

Kahvalti etmeye usen, 1.30 gibi kocanin hasladigi yumurtayi ve 1 dilim kizarmis ekmegi ye.

Cuma gunu neredeyse 10 saat araliksiz calismaya ragmen bitmemis isler sebebiyle 1 saat daha calis..

Internete takil. (Bloglar, facebook, nurturia, eksisozluk, gazeteler..)

Koca uyumaya gitsin, rahat uyusun diye kapisini kapat, oglana karisik bi oyuncagini kur. Sonra icinden birlikte top yuvarla.

TV izlemek icin tv'yi ac, oglan rahat vermesin.

Oglana 2 kitap oku.

Bulasik makinasini calistir, oglana cizgi film ac, battaniyeyi tepeye cek, uyu.

6 gibi uyan.

Hazir corba ve hazir mantiyi icat edenlere dua, onlari alip eve getirmeyi akil eden kendine tesekkur et.

Yemek ye, yemek yerken gercek bi hikayeden alinmis guzel bir film izle. (Freedom Writers)

Oglan agzina aldigi lokmayi en uzun sure cignemeden tutma rekoru kirmaya calissin. O esnada, ulan bu saatte cekip gitmis, arkadaslarimla takiliyor olacaktim, bu ne beee! diye soylen, bulusmayi iptal eden arkadasin kulaklarini cinlat :P

Oglani uyut.

10.000 BC izlemeye basla.

Arada kalkip elde bir kac parca bulasik yika.

Turk kahvesi yap, kocayla karsilikli ic.

BC'li film bitsin (zaten hic sarmamisti :P) Blog, Facebook, Nurturia, eksisozluk, gazete takil..

Saat 00.50, yat zibar garik :P


....

Kirmizi Karpuz Cekirdegi gonderecegim arkadaslar var :) Sozumu unutmadim ama henuz ekim mevsimi de gelmedigi icin agirdan aldim :P Mail kutumda maillerini bulabildigim 4 arkadas var; daha isteyen varsa bir zahmet bi mail ativerin bana. (annevebebisi@gmail.com)

1- Selma O. -Manisa-
2- Serpil S. -Izmit-
3- Duygu S. -Konya-
4- Ozgur K.E. -Istanbul-

....

Elfanam, facebook'tan mesaj attim sana, aldin mi?
;))))

11 comments:

Taze Anne said...

valla bizde pek farkli sayilmayiz, okadarki tembellikten yemek bile yemiyorum :((

New York'tan said...

Burasida yagmurluydu bugun su buzlar erise diye dua ediyorum insallah erir, arkadaslarim vardi cok zevkli ve bol muhabbetli gecti :)

Bcli filmi bense sevmemistim izlemedim hatta, sherloc holmesu izledin mi cok begendim ben :)

Anne Café said...

ayy freedom writers! çok severim:)

ElfAna said...

Aldim:)

yeliz said...

akşamki sims muhabbeti hayatımı kurtardı sağol valla:) yoksa ateş nöbetinde uyur kalırdım.

Berceste said...

Yangin vaaaar diyesim geldi Esra. Belki su anda ben de ayni moodda oldugumdandir. Grip olup iyilestiginden beri uyku duzeni sasti bizimkinin. Gunduz uyumuyor, olmadik zamanda uyuyakaliyor. Cene hic susmuyor badir badir badir bisiler diyor ama yarisi anlasiliyor, yarisi anlasilmiyor aglarken :(((( Uyumiiiicaaaam kesin anlasiliyor ama! Disari cikilinca sanki biraz huzur oluyor. Ben de kafa dagitiyorum, o da! Bir de misafir gelecek sizin memleketten :) Onun hazirliklarini beni cekistiren birisi ile yapmak pek kolay olmuyor!!! Bu arada sen Nurturia'dan cikmamis miydin yahu?

sümeyye said...

Türk kahvesi kısmını okurken postu yarım bıraktım gıttım yaptım ıctık :) sonra okumaya devam ettım sımdı de yorumu yapıyorum :D

Deli Anne said...

Evde tüm gün bi tuhaf oluyor gerçekten de.. bana da kusma hissi gelir böyle zamanlarda:)

sirâr said...

beni bu kapalı havalar mahvetti ;)

ÇokBilmiş said...

Siz gezersiniz de biz gezemez miyiz: http://sormabulmadunyasi.blogspot.com/2011/02/belgrad-orman-bebekle-en-fazla-kac.html
:)
Henüz uçurtma uçuramıyor olabiliriz ama, biz de puset sürüyoruz :)

Kiraz Çekirdeği said...

Canim ya ben de soramiyordum gonderdi de ulasmadi mi acep diye dusunuyordum ama seni tebrik ederim hala unutmamisin hadi bekliyoruz ;)

x