Thursday, 17 February 2011

My Valentine :)


Oglanin adiyla ilgili coook buyuk karmasa soz konusu :)

Adini sorduklarinda Mehmed dedigimizde, Ingilizler bile; "haaa Mohammed" diyorlar :) Agzimizi yaya yaya meeehh meeeed diyoruz ama cIk, "haa mohammed" diyorlar. e peki, "mohammed" diyoruz :)

Biraz da Kaan'i deneyeyim dedim.. Hintliler'in Khan'i var, bildigimiz Han ki Kaan da zaten koken olarak onlarla bir.. Bu sefer de cocugun adi "Kaan" diyoruz; "haaa Khan" diyorlar :) O kadar harf harf acikladim, degisen bir sey yok :)

Okuldaki sanat eserlerine :P ogretmenleri bazen "Khan", bazen de "Kann" diye imza atiyorlar MK'nin yerine :))

Artik adini sorduklarinda "kisaca MK" -eMKey- demeyi dusunuyorum :P Zaten onu sanal alemde de boyle bilirler diyecegim :P



Bahar hazirliklari basladi :) Her bahar bu cicegimi boyle budaya budaya kusa ceviririm :) Bu sene gittimb ir de kocaman saksi aldim, kendisinden bu yil coskun bir performans bekliyorum :))

Bir de, haksizliga ugrayan bir blog arkadasimizin uyarisi icin: tik tik.

6 comments:

iremmiss said...

emkey :)) sırtıma tepik yiyerek mesaj yazıyorum benim kız saç baş dalacak birazdan. difenbahyalarım öldü. yapraklarını yiyince ağızda yara kanama yapıyormuş. Odaya tıkıp güneşsiz kalıp ilgilenmeyince resmen intihar ettiler yapraklarını severek büyütmüştüm.Napıym kızım daha önemli yeni değişik çiçekler büyütmem lazım zehirsiz olanlarından.

Benden Bizden said...

ne guzel kart yapmis ailesine emkey cim :) isim konusunda bahtsiz cikti oglan desene, britler anlasin diye yapmadiginiz kalmamis! Khan i nasil bilemiyorlar hayret. Sen cocuga en iyisi ismini yazmayi ogret, sorana yazsin versin eline :) bir de annem kardesim yurda gidince her bir esyasina ismini islemisti igne iplikle, sen de oglanin esyalarina adini isle buyuk buyuk :))

SalihaBetül'ün Annesi said...

bakarsın yaptıgı güzel işlerle yıllar sonra kendi adını kendi ögretir insanlara, hiç unutturmamacasına...
ayrıca şu son fotograf yok mu! belki de hayatta en sevdiğim görüntülerden biridir, yeni filizlenmiş bir bitki, henüz nemli toprağına sımsıkı sarınmış.. uyanırken başını gömdüğün yorgandan çıkarırsın ya, o misal! hadi bakalım, hepimize coşkun performanslar dilerim:)

feride

Taze Anne said...

Ayni dert bizde de var. Bazen neden bu ismi koydum diyorum. Cihan'a Siheenn diyorlar. Ama benim durumum daha kotu bana gouull diyorlar :((
Burada da bu aylarda evlere saksilari hazirliyorlar, sonra yaza dogru onlari bahceye aktariyorlar da bence yapacak heves yok. Cok tembeli bu konularda.

Berceste said...

Tam da bu sebepten Ingilazlarin sorun etmeyecegi bir isim sectiydik, ozturkce hemi de. Amma velakin oraya donemedik :) Bahce zamani geeeel geeeel...

Deli Anne said...

Mk ya de ki üzülmesin benim adım Türkiye'de şekilden şekile girdi.. misal: mümine, mününe, münire, münüre, emine, nevin gibi.. orda o kadar değişlik normal geldi bana:)

x