Sunday, 13 February 2011

gozlem

Ingiltere'nin guneybatisindaki, yerlilerinin bolgeyi english riviera olarak adlandirdigi Torquay/Torbay'deki bir Premier Inn otelinin kahvalti salonundan bildiriyorum :))

Arka masamiza az once kalabalik Ingiliz bir aile oturdu. 4 buyuk, 3 cocuk. 1.5 yasinda bir kiz, tahmini 4 ve 6 yaslarinda oglanlar. Oglanlar gelir gelmez acik bufeye kosup muffinlerini aldilar. Babasi kizin onune bi croissant atti. Bir sure sonra kiz yagli ekmek yemek icin agladi :) Bu arada anne bi shut-up diyor, bi uzulup sorry diyor kiza :))

Kiz su an sekerli kurufasulyesini kasikliyor mama sandalyesinde. Sordum, 17 aylikmis :) Oglanlardan birinin p.op.osu daha yer gormedi :) nerdeyse duz duvara tirmanacak :P yedigi de 1 kucuk muffin :) ye diye zorlayan yok.. diger oglan, buyuk olan ufak ufak muffin, croissant yiyor, hazir meyve suyu iciyor. Buyukler full english breakfast ismarladilar.. en istahlilari bebek :P surekli bi seyler yemek icin agliyor :)))

7 comments:

Nihan SARI said...

ben de şu an bir kafeden bildiriyorum. evden çok uzaklardayım. bence bebek aç olduğu için sürekli yemek için ağlıyordur.:))yavrum kıyamam.yazdıklarını okuyunca buna kanaat getirdim.:)))))

deryazade said...

(: aklima biran avrupali anne vs. türk anne kiyaslamasi geldi blogcuannenin blogundaki.

Anonymous said...

benim kizkardesimde yegenim hastalaninca istahi kesilmis diye istah surubu iciriyor. biliyormusun burda yani amerikada istah surubu ne duydum nede gordum. bir zamanlar aile yaninda yasarken de boyle bir seye sahit olmadim. ilginc bir milletiz vesselam. ben rahat olmayi planlayanlardanim sahiden. hayat cekilmez olur obur turlu diye dusunuyorum.

Esra aytul

Anonymous said...

ha birde dun bir arkadasimin yeni ev partisine gittik 4 tanede cocuk vardi. 2 sis bebek 2 si 2 yas civari. cocuklardan hepsi kisa kollu tisort giydirilmisti. bebeklerden birinin ayaginda sort vardi (4 aylikmis) :)ahh kendi ailemi dusundum yazin bile sort giydirmezlerdi usur diye. Ben hatirliyorum bu ulkeye ilk geldigimde 3 sene hasta oldum hersene en az 5 kez. Hala turkiyeye gittigimde hastalanirim kimseye laf geciremedigimden bana usursun derler ustuste giydirirler(evet 29 yasindayim ama ailemin gozunde hala bebek) ustune bir ruzgar yerim terli terli al sana hastalik :)

Esra Aytul

Kiraz Çekirdeği said...

Biz olsak tika basa yedirmistik simdi o miniklere ;)yok bizim genlerimize gecmis zorlasak da nafile ... ;)

Berceste said...

Kadinin hali de bezgin, s1kk1n miydi?

güliz said...

ahhh ahh nerde bizde o rahatlık. evde aynı, gezmede aynı tatilde bari relaks diyorum ama sadece diyorum. kesinlikle genetik ama o zaman ablam kesinlikle türk değil!

x