Tuesday, 15 February 2011

2.5 saat

P.tsi-Sali MK 2.5 saat kresteyken direksiyon dersi aliyorum. Sinavi mart sonuna erteledik, Ingiltere standartlarina gore hala hazir degilim :(((

Neyse, bugunku ders iptaldi, MK'yi okula birakinca kocaaman, bombos 2.5 saatim oldu, ne yapacagimi sasirdim :))

Once Cinli doktoruma gittim. Basim dara dusunce once Cinliler'e kosuyorum :) Tiger Mom'a kizdim ettim ama alternatif tip'ta Cinliler'in ustune tanimam :P Uzun zamandir kulaklarim dolu, her suyla temastan sonra da beter oluyor. Çinliler'in degisik bir kulak temizleme yontemi var, fotosunu bulup eklerim sonra. Yanabilen huni gibi bir seyi kulaginiza sokup tepesinden atesliyorlar :)) Sonrasinda Cinli doktor ve dukkanda calisan ayrica doktorla musteriler arasinda tercumanlik yapan kizla Turkiye uzerine epey muhabbet ettik. Ikisi de bu yaz tatile geliyorlar, haberiniz olsun :))

Ordan cikip, rahaat rahaat dukkanlari soyle bir dolastim.. hadi anneeeaaa, sIkIldImm miziltilari olmadan ust ba$ denedim :))

Bahar kapida, gittim toprak ve bol tohum aldim :)) hemen bugun saksilarimi cikarip isleme baslayacagim :))

Eh, oglanin cikisina 5 dakika kalmis. 2.5 saat nasil da ucup gitti :P

14 comments:

yeliz said...

bugün güya işteyim ama ben de 1 saatlik kaçamak yaptım yakındaki dükkanları gezdim, iyi geliyor be. utanmıyorum valla:) hele vicdan hiç yapmaz oldum

İlk said...

Huni yakma isini Turkiye'de de yapiyorlar. Kagidi durup sokuyorlar kulagina, ucunu yakiveriyorlar. Kulagindaki su buharlasiyormus.

Ehliyet isine uzuldum. Turkiye'de ehliyetin var miydi? Merak ediyorum su sag tarafta oturup surme isini. Belki o taraflara tasinacagiz. Bize Londra'yi anlatir misin AvB :)? Gelelim mi? Senin yazdiklarindan, fotograflarindan guzel gorunuyor ama duyan herkes "aman cok pahali" diyor.

Benden Bizden said...

bambino bugun 15 dakika kadar kucagimda degil, yataginda uyudu, o kadar uzun geldi ki usre, ne yapacagimi sasirdim :))

Deli Anne said...

hey gdi hey ne günlere kaldık :) hele ki bizim gibi ömrünün yarısını sokak kedisi gibi yaşamış kızlar için çok manidar günlerden geçiyoruz:)

Taze Anne said...

En guzelini yapmissin. Benim direksiyon da hala beklemede.

sirinanne said...

Ne güzel, darısı başıma.

Berceste said...

Oooo yasasin, bahce faaliyetleri basliyor. Ehliyet isinin mesakkatini iyi bildigimden halden anliyorum ama sizin hoca abartip para kopartmaya calisiyor gibi bir hisse de kapilmadim degil! Denemenin ucreti daha uyguna gelecek, dene bence, erteleme. Ne kaybedersin?

Cinlilerin yaptigini denizden sonra kulagi tikanan bir arkadasima yapmislardi okulda, diger arkadaslar, yaygin bir kocakari yontemi imis :P

Ilk, Amerika'yi gormedim ama Ingiltere duzenli, kuralli, yesillik :) Amerika'dan gelen arkadaslar kolay adapte olamiyorlar ama bir arkadasim arabanin gazina basiyorum basiyorum gitmiyor, otomatik vitesli araba bulmak zor zaten diye yakiniyordu. Orasi bolluk, buradakiler cimri de diyordu :) Bana sorsan iki ulke arasinda ben gene Ingiltere'yi tercih ederim ve gene Cambridge'i tercih ederim ama mumkunse Turkiye'den ve Istanbul'umdan ayrilmayayim bir daha :)

Anonymous said...

yeğenimde londrada aldı ehliyetini kurs hocası kadından çektiklerinden biz bile gına geldik park ederken tekerlek kaldırıma değmiş diye olmamıştı sonra aldıda rahatladı ama belkide böylesi daha iyi türkiyedeki ehliyet olaylarını düşününce
sibel

dilek said...

Kulağında ateşmi yakıyorlarrr!!!! Nasıl yani!!!!!!????? Bu arada Sadece bana ait 1 saatim olunca öyle çok geliyorki ne yapacağımı şaşırıyorum. Ne kadar mağaza varsa geziyorum yinede zaman geçmiyor.Bi çeşit anne sendromu bu bence:)

Anne ve Bebisi said...

Yeliz, vicdan ne ola ki bacim? :P

Ilk, Turkiye'den ehliyetim var agustostan beri araba kullaniyorum burda :P Standarti yakalayamadim hala :P Sen soyleyince aklima geldi, bir arkadasim yapmisti sahi bana bu islemi.. Bizim oralarda hic duymamistim ama arkadas biliyordu ve uygulamisti sahi.. Ama pek basarili olamamistik :P

BBcim, zaman ne goreceli bir kavram degil mi? :) Insana 15 dakika bile bitmez tukenmez gibi gelebiliyor :P

DA, ee herkes ya en sevdigi ya en korktuguyla imtihan olurmus :) Ozgurluk sinavindan geciyoruz, yaa sabiir :))

Taze Anne, bir an once hallet derim, bir an once..

amin sirinanne :)) Gecen sormussun, nasi yani calisirken dizi izliyorsun diye :P Su ara evden calsiiyorum, isyeri tadilatta :P Muzik dinlemeyi de sevmem, diziler iyi oluyor arka planda radyo tiyatrosu niyetine :))

Berceste, ben de ayni hisse kapilmadim degil :P Baska bir hoca ayarlayip, farkli bir gorus almak istiyorum aslinda..

Sibel, haklisin kesinlikle, bu kadar sIKI olmalari bizim hayrimiza. Sikaytci degilim ama bir an once sinavi gececek standarta gelmek istiyorum :))

Dilek :) Yok yok korkulacak bir sey degil :) Kontrollu bir sey :P 1 saat bile ne kadaaar genis bir zaman degil mi? :))

Burcu said...

Esra dun yazacaktim, tam o sirada Nehir uyandi ben de onunla uyuyakaldim yazamadim. Ben hocamdan nefret etmistim ders alirken, sanki ozellikle yapiyordu; arada bir cok kotu oldugumu soyleyip ondan sonraki 2 hafta moralimi bozuyordu, surekli kotu kullaniyordum. Bir kac seferden sonra hic takmamaya basladim adamin dediklerini. Hersey senin kafanda bitiyor sonucta, ben once kendim iyi kullanacagima inandim, iyi kullandim. Bir de en son derste hata yaptigim seyleri bir sonraki dersten once mesela gobeklerde sinyal kurallarini falan kitaptan tekrar okudum, ertesi gun hata yapmamak icin. Kitap hocadan cok daha iyi acikliyor kurallari, bir de bu hocalar insan psikolojisinden anlamiyorlar bir formasyona sokmalari lazim bunlari ehliyetlerini vermeden once.
Zaten sinavda cok kolaydi, sinavi yapana kendine guvendigini hissettirirsen hatalari goz ardi edebiliyorlar. Ben tum test boyunca toplam 4 tane hata yaptim en son hatam son anda bir donus yaparken parkeden arabalardan biriyle aynam nerdeyse sifir gectim, adam yanimda irkildi mirkili kenara cekildi ama yine de minor hata verdi, gecirdi. Sadece sonuclari verken yakin gectigimi soyledi ve bir daha dikkat et dedi :) Erkin biraz daha heyecanli benden o cok daha sudan sebeplerden kaldi hep, hissettirmeyeceksin heyecanini.
Bu arada ben bu haftasonu ilk defa Canary wharf, bethnal green disina ciktim arabayla. Taa Ealing'e kadar gittim Cumartesi gunu, gidis donus tam 3 saat surdu. Onun icinde ders aldim :) ama ders aldigim kadin da en son 15 yil once gitmis oraya onun icin tek basima gitsem de farkli olmayacakti herhalde. Pazar gunu de Erkin ve Nehir'le beraber Parliament Square e kadar gittik, super kendime guveniyorum artik.

canko and co. said...

aaa, bunu ananem yapardı, gazete kağıdı çekirdek külahı gibi katlanıp sivri ucu kulağa sokulur, tepeden de yakılır. feci iç gıcıklar ve kaşıntı basar. saçları tutuşturma olasılığı da yüksektir, ama kulak ağrısına iyi gelirdi diye hatırlıyorum. geçmiş olsun.

Anonymous said...

Kul tem kulak mumu diye satıyorlar o kulak temizleme hedesini.İlgilenenlere duyrulur.

Aybige-Kedi Defteri said...

Küçükken denizde kulağıma su kaçtığında, babam da kağıttan bir külâh yapıp sivri tarafını kulağıma sokar, öbür ucundan ateşe verirdi. Su buhar olup uçar, ağrı sızı kalmazdı. Yoksa babam Çinli mi?

x