Friday, 11 February 2011

14 Subat

Sevgililer gunu icin esime guzel bir hediye alacaktim. Luks arabalarin test suru$u :)) Ancak onkosul olarak; vitesli araba ehliyeti istiyorlar. Burada ehliyetler vitesli ya da otomatik olarak ikiye ayriliyor. Ve esimde otomatik ehliyet var :) Maalesef bu yuzden bu hediyeyi kacirdi :((

Simdi, isyerine cicek mi yollatsam diye dusunuyorum :))

Bugunlerde nurturia'ya cok takiliyorum, butun geyik potansiyelimi orda kullandigim icin buraya bir sey kalmiyor :P Nurturia blogger'in ocagina incir agaci dikti anlayacaginiz :P

Bu arada calisirken arka planda birikmis dizileri izliyorum. Mesela Yaprak Dokumu'nu 165. bolumunde birakmistim, kaldigim yerden devam ediyorum :)) Bir de su meshur Oyle bir Gecer Zaman Ki'ye basladim. Aman Allahim, kafam sisiyor o dizi oynuyorken! Amma kavgali, gurultulu bir dizi yahu. Toplumumuzda iletisim sorunu o gunden bugune duzelmemis :)) Hala ayni bagris cagris..

12 comments:

Benden Bizden said...

onemli olan niyet sekerim :) cok guzel dusunmussun... facebook, tweeter derken nurturia da cikti simdi, hangi birine yetisecegimi sasiriyorum ve hepsini pas geciyorum ya da geriden takip ediyorum. bu anlamda performansini tebrik ederim :)))

Kiraz Çekirdeği said...

Simdiden gununuz kutlu olsun;)...oyle bir gecer zamanki kalbim dayanmiyor cok acikli...

Emel said...

Bizde de bir plan yok 14 subat icin simdilik! minik bebeyle boyle oluyor durumlar!

Zeynep Özmen Ünlü said...

bırlıkte olan guzel bır fotografınızı buyutup cerceve yaptırabılırsınız. ya da dıgıtal fotograf cercevesı ;)

Anonymous said...

en son ki cümleye çok güldüm ya:)

Kremali'nin annesi said...

Esracim, hic Turk dizisi izlemeyen ben, Behzat C fanatigi oldum bir aydir. Ama bastan soyleyeyim, oyle arka plan dizisi olmayi kabul etmez amirim :)

iremmiss said...

sevgilier günü,doğum günü,evlilik yıldönümü,babalar günü,yeni yıl vs. Al al bitmiyor. Ne alsam acaba :))

OiP said...

off bende Friendfeed'den dertliyim. Tüm blog enerjimi emdi valla twitterlan, FF:((

sirinanne said...

Çalışırken nasıl bir yandan dizi izliyorsun?

Bu çalışma iş yerindeki çalışma mı?

Nasıl bir iş yeri o öyle?

Sen ne iş yapıyorsun?

Nerde bu devlet! :)

güliz said...

hediye hediye nereye kadar.bence güzel bir pasta olbilir.diyetdeyim de yemekler uçuşuyor heryerde.gününüz kutlu olsun.

New York'tan said...

Sansina kussun esin ne diyelim, daha guzelini bulursun sen :) biz camiye gidiyoruz aksama cok romantik di mi :))

Ben yerden yuksek diye bir dizi buldum, onu izliyorum bu aralar, cok kaliteli bir kadrosu var eglenceli, oyle aglamali dizileri izleyemiyorum :)

Güneşligünler said...

Evet aynen, ben de yetişemiyorken facebook vs. şimdi birde nurturie duyuyorum, gerçi daha üye falan olmadım ama olmak mı lazım ne şu aşamada, kararsızım Esracım bana yol göster. :) MK ne güzel çamaşır asmış öyle, bana da lazım öyle bir yardımcı.

x