Friday, 21 January 2011

Tam su anda...

Gunbatimi..

12 comments:

Nehir İda said...

Burası neresidir çok güzel.

Anne ve Bebisi said...

Londra'nin semtlerinden birisi..

Nihan SARI said...

niye güzel görünüyor biliyor musun
koyu yerler aslında yeşilin bir tonu. turuncu ise yeşilin karşıt rengi. ve ikisi birbirinin tonunu güçlendiriyor. böylece insan gözüne bu güzelliğin tadına varmak kalıyor.:)) pek hoşmuş.

Taze Anne said...

orada gun batar burada gun baslar...

Sitare said...

ne güzel resim.

Deli Anne said...

ben dehavanın açık olduğu kış günlerinde günbatımlarının hayranıyımdır. Hele ki üst katta teraslı evimiz vardı, denize nazır.. harika olurdu kışın günbatımları.. binbir renk, fırça darbesi almış bulutlar..
bu arada benm koca da o gökyüzünün altında fink atıyordu demek bugün..

uçan talhanın annesi said...

muhteşemmmmm...

İkiz Annesi said...

Çok güzel görünüyor...

Ayşe said...

Esra benim bloga geldin mi? benim basligi gordun mu? bu kadar olur, basliklar ayni...kalpten gecenler ayni...

Sabah google reader dan bloglari okurken, seninkini okumaya sira gelmeden daha, Anne Is'te de gordum ikimizi de. Cok hos olmus cidden :)

Sen gonesin batisini bu muhtesem manzara ile seyre dalarken, bende almisim kahvemi elime, yorgunluk gideriyormusum evde :))

Zeynep Özmen Ünlü said...

süperrrr,
nihancım bir de sol üstte ki hafif morluk, ve sağ alt köşede ki kırmızının içinde ki koyu pembede , böyle ruhu çoşturan bir his veriyor.
gün doğumu ve batımı çok resim yapmıştım. Bu fotoğrafta bir tablo gibi olmuş.

canko and co. said...

ya ne güzel Londra. içim gitti buralarda. sorması ayıp ama ne taraf burası?

Anne ve Bebisi said...

East London. Stratford-Romford arasi :) Cok genis bir aralik verdim gerci :P

x