Saturday, 15 January 2011

Montacute House















Her mevsim guzel de, kisin National Trust mekanlarinin kapali olmasi can sIkIcI :)) Bunlar gecen bahardan..

Evde gecirilen haftasonu beni uyuz ediyor. Bugun icin planlar vardi, Harrods'ta bulusup biraz Fransiz cukulatasi yiyecek, merkezde gezip dolasacaktik. Ancak arkadaslarin hmm soyle boyle %90"i musait olmayinca iptal ettik. Baska bir plan da yapmayinca bugunu evde geciriyoruz. Haftanin 6 gununu disarda geciren MK, sIkIldIImmmmm.. bisii yapalliimm diye dolaniyor evin icinde..

Hoff.. Poff...

Aslinda MK'yi muzelere goturmek istiyorum kac zamandir. Bilim muzesine, Natural History museum'a falan. Ama bunun icin p.tesi-sali gunumu gaspeden direksiyon derslerimin sona ermesi, bunun icin de 27'sinde girecegim sinavi gecmem gerek. Ders saatlerini arttirdik, 80 ders alan arkadasim, benimkiler de 80'e yaklasiyor :)) Umarim ilk giriste gecerim de, o stresi bir kez daha yasamak zorunda kalmam. Gerci 5.de, 6.da gecen arkadaslarim var.. Kendimi buna da hazirlamaliyim..

Hoff.. Poff..



15 comments:

pelince said...

İstanbulda da şöyle bir durum var.Hafta içi havalar süper gidiyor,pazar günü oldu mu sürekli hava ya yağmurlu yada kapalı oluyor ;)
Güzel bir pazar günü diliyorum,bol gezmeli;)

firdevs said...

benim bir arkadasim 3 sene de aldi :pPp az kalsin surucu kursunda kadrolu olarak ise girecekti :D

kirazzade said...

Vayyy burası kimin eviymiş bacım. Bayıldımm. Biz mi satın alsak :D

sirinanne said...

Resimleri görünce İngiltere güney yarım kürede miydi acaba dedim :)
Meğer eskilermiş.

Benden Bizden said...

ben de bir turlu koyamamistim fotolari, sonunda sen koydun :))
muzelere mutlaka gidin, eminim mk bayilacak!

Nihan SARI said...

başarılar diyeyim.
işte bu postları seviyorum.:))yazı masası ve kitap detayları pek hoş. Harry potter ın yazarı Rowling kendine böyle bir şato , malikhane...VS almıştı da ne hoşuma gitmişti.

Anne ve Bebisi said...

Pelincim, inan o burda da oluyor yaa :)) Yarina bir seyler ayarlamaya calisiyorum, oymakbasi olarak herkesi toparlama telasindayim :) Bakalim :)

Amann diyeyim Firdevscim :P

kirazzade, ilk olarak Sir Edward Phelips icin insaa edilmis. 16.yuzyilda :) Bize yar etmezler bacim :) Gonlumuz zengin diyelim, avunalim :P

sirinanne; ben de bakip bakip icimi isittim biraz :) Sabah uyandigimiz anda isik yakiyoruz evin icinde, durum budur yani :) Kutuplarvari :))

BB'cim, sana sormadan sizin oldugunuz fotolari koymadim ama cok sirin ciktigin bir kac tane vardi, aklim kaldi onlarda :)) face'te like ettim :P

Nihancim, tesekkur ederim :) Bu tarz bir yerde yasamayi ben de cok isterdim acikcasi :) Hele de boyle kutuphanelerde butun bir gunu gecirebilirim :))

sümeyye said...

yine içimi açtın Allah razı ola :)
bu arada Mk ile ayakkabı uyumunuza bayıldım hayalimdir o görübtü :D bu seneye zor da gelecek yaza belki bize de nasip olur :D inşallah

Anne ve Bebisi said...

Insallah sumeyyecim :) Senin vizorunden ne guzel fotolar gelecek kim bilir? :))

Berceste said...

National Trust'in parasi yetmez oralari isitmak icin kisin! O yuzden kapatiyorlarmis, ben sormustum :D Cevap boyle degildi elbet, cok soguk oluyor, hem gelenler hem de calisanlar icin demislerdi :)

Nihan, Rowling de nasil isiniyor merak ediyorum bak :P Inanilmaz soguk olabiliyor bu tarz evler cunku. Adamlar koca sene banyo bile yapmiyorlarmis eskiden dusun artik!

Natural History Museum ile baslayin mutlaka, hatta durdugunuz kabahat. Kuzenimin cocuklari bayilmislardi oraya ve Ingiliz kayinvalidesi beni kutlamisti, cocuktan anladigim icin, oysa kendim cocugum ben demistim ona :D Kadincagiz Science Museum'u uygun gormus. Bit kadar cocuklar patladilar orada. Cok guzel bir yer ama ya okulla eglencelerle gidilmeli ya da biraz buyuyunce. Ama Natural History Museum her yasa hitap ediyor. Hele dinozor delisi birisi varsa evde :P

Taze Anne said...

Bende de ayni direksiyon derdi var, ya ilk seferde gecemessem korkusu, birde kar gecen yildan daha kotu, yollar berabt, inanilmaz kazalar oluyor. Cok slklldim, ehliyete o akdar cok ihtiyacim varki :(((

dilek said...

şu an dışarısı -16 derece ama güneş olduğu için "pikniğemi gitsek, dışarı çıkalım, ne yapalım" modundayız. Geceleri -43 dereceye ulaşıyo bazen. Alıştık ama sanki..Halinize şükredin:)
Ps: Bahçeye bayıldım.Şahane.Şatomu o? Orada yaşamayı geçtim zaten de bahçenin bi köşesine küçük bi kulube inşa etmemize izin vermezlermi acaba???

İkiz Annesi said...

Öncelikle merhaba,
Binaya bayıldım çok isterdim o zamanlarda öyle bir yerde yaşayabilmeyi ve kütüphane harikaydı.Resimler için çok teşekkürler.
Burada da berbat bir hava var bu gün:(

Deli Anne said...

Ne iyi olmuş bu fotoğraflar.. içim açıldı ohhhh!

sınav için de iyi düşün,düşün, düşün dye hipnoz ediyorum seni bak:) başkaları sınavı 3. veya 4. geçmiş olan olabilir lakin hiç mi ilkinde geçen yok bu mereti? ve neden sen de ilkinde geçmeyesin a canım:)

Çelebİ said...

Ege ilk defa MKnın fotosunu gördü, hani uzaktan çekilmiş şu top top ağaçlar olan ve dedi ki:
'Anne bu hiç ben değilim di mi?'

x