Saturday, 8 January 2011

koskoca alemde yalniz bir kulum*..

Bugunlerde hep kafamin icinde yaziyorum postlari. Az once fotografli bir postu yazdim ve beynimin arka kivrimlarina sakladim..

Degismek istiyorum artik. Donusmek istiyorum. Tum yaralarimi kurutmak, kabuklarini koparip atmak istiyorum. Beklentisiz, herkesi affetmek istiyorum. Yalinlasmak, yalinlasirken yalnizligimdan soyunmak istiyorum. Tek kelime ile her seyi anlatmak istiyorum.

Yara olmaktan cikip, birilerinin yaralarina merhem olmak istiyorum.. Bu hayat, fedakarlik uzerine kurulu. Insan olmanin ozune gidis, bir baskasi icin kendinden vazgeciste gizli.. Kendimden vazgecip, ozumu bulmak istiyorum..



..uçan bir kuş, bazen kaybolan bir kumum,
koskoca alemde yalnız bir kulum..

21 comments:

New York'tan said...

Bazen bu ruh hallerinde oldugumuz oluyor Esra'cim ama yanliz degilsin, esin oglusun ailen sevdiklerinle berabersin, saglik olsun da gerisi nasil olsa olur :)

Anonymous said...

Siz ne guzel bir insansiniz boyle.

Nihan SARI said...

hay Allah, ne yazacağımı bilemedim. ama birilerini affedin derken onları sevin öpün, canımmm ben seni affettim,sana karşı çok hoşgörülüyüm artık yapmanız(!) gerek deselerdi,yaraları sürekli kanayan bir insan olarak dolanırdım. ama şu affetme olayı,salıverme,artık düşünmeme,o kadar da değer vermeme anlamına geliyor benim için (ama sadece bu tip durumlarda)artık bu yaştan sonra,dünyada çok da zamanımız yok, gereksiz mevzulara,yani bizi üzen,bu kadar takılmamaya karar vereli çok oldu.

olayı bilmemenin verdiği telaşla bunları yazıyorum sana.insanları sevmeli ama her an herşeye hazır olmalı galiba.egosunu törpülemeyi beceren insanlarla karşılaşmayı diliyorum hayatta herkese.

açıkça yazmak istemediğim birşey gönderiyorum sana.:))

*'%& :+) *'é!?M/ >/l.
umarım yakında iyi hissetmeye başlarsın.

Nurefşan'ın Annesi said...

bu hayat fedakarlık üzerine kurulu(!) ama bunun bilincinde olan o kadar az ki:(

Deli Anne said...

Ne güzel farkındalığın.. seviyorum seni, güzel sözlerini:)

İkiz Annesi said...

Mercan Dedeye bayılırım teşekkür ederim paylaştığın için.
Kalabalıklar arasında bile yalnız olmak zor geliyor insana:(

Anne Café said...

ne güzel bir yazı...

Sitare said...

zaman diyorum bekle diyorum.zaman kadar onaran hiçbir şey yok hayatta.sevgilerimle...

sümeyye said...

Ne güzel bir düşünce.. bu günlerde bende insalığımı sorgularken bir an geliyor ki yine şeytan dürtmelerine mağruz kalıyor ve bocalıyorum. "ama"lar olmadan koşulsuz hatta sadece Onun rızası için diyorum. değmez mi? diyorum da ,yine cebelleşirken buluyorum kendimi :(
bol bol el açmalı.. birbirimizi unutmamalı..

elif said...

Sevgili Esra.Yıllardır sessizce seni takip etmenin ve bundan dolayıda seninle senen habersiz aramda bir bağü kurup seni örnek aldığım o kadar çok konu varki bende burdayım...Affetme konusuna gelince ben bu konuda bu aralar okadar acıçekiyorum ki bazen yok olmak bile istiyorum çünkü doluya koyuyorum almıyor boşa koyuyorum almıyor..Eğer bir gün gercekten beni bu kadar üzenleri kalpten affedebilirsem işte ogün hem kendimden hem sevgimden umudu kesmiş olurum heralde.Dediğin gibi sevgide fedakarlık gerektiriyo sanırım.Neyse......Seni sessizce seven bir arkadasın olarak bende burdayım.O güzel yüreğinde sadece mutluluk olmasını dilerim.Haddimi aştıysamda özür dilerim..

Kremali'nin annesi said...

Riza makamina talip olmak galiba boyle bir sey Esracim. O bizden Biz O'ndan razi oluruz insaallah.

PS: Seni sevdigimi daha once soylemis miydim ben :))

Crebro said...

Yara kabuklarını birlikte soyalım :) Ben bayılırım :) Şimdi yazdıklarına çok duygusuzca karşılık veriyorum sanacaksın ama değil.Yalnız bir kul olmadığını hissettirmek için yazdım.

İlk said...

Tum ictenligimle sevgilerimi gonderiyorum. MK ile, ailenle sonsuz mutluluklar!

sirâr said...

ne kadar çok şey istiyorsun böyle.

evren said...

yazdiklarindan yasadiklarina dair tam bir ipucu cikaramadim. böyle her blog yazisinda oldugu gibi ne yorum yazacagimi da bilemiyorum. ne desem senin su anki gercegine uymaz gibi geliyor. ama bir sey yazmadan da gecemedim, cünkü sevdim yazdiklarini ve olmak istedigin seyi. umarim olursun. sadece yanlizliga bir sans ver, o kadar da kötü degildir. tamamen kendi tercihinle giyip cikarabildigin giysin olsun, yeter.

Ayla said...

sızı sevgıyle takıp edıyorum 53 yaşındayım hayat felsefeniz duruşnuz muhteşem annenizi ve babanızı kutluyorum

Anne İş'te said...

PEK ÇOK ZAMAN İLHAM ALDIM YALINLIĞINDAN VE BUNCA GİYİNİK İÇİNDEKİ ÇIPLAKLIĞINDAN......İYİ Kİ BURADASIN...

Anne ve Bebisi said...

Herkese cok tesekkur ediyorum, desteginiz ve ilginiz icin..

Ayla hanim (aslinda abla demek gecti icimden:)) annem ve babam okuyor bu satirlari :) Umarim cok sevinecekler :) Tesekkur ediyorum..

Anonymous said...

canim benim... boyle yalniz hissettiginde aklina beni getir eminim kendini daha iyi hissedeceksin....
seni coooook seviyoruuum
duygu'n...

Anonymous said...

kohne bir otel odasinda, acaba baska kaybolan bir kum varmi diye yazdim google'a sen ciktin..... umarim her sey gonluce olur.

Su koskoca alemde yalniz BASKA bir kul!

Anne ve Bebisi said...

Anonymous, umarim senin icin de.. her sey gonlunce olur..

x