Thursday, 6 January 2011

Hava..

.. o kadar karanlik ki, sabah 11'de lamba acik oturuyordum..

6 comments:

Tibetin annesi said...

hava o kadar karanlık ki... içimi de karartıyor... içimdeki lambanın düğmesi nerede?... hiç bilmiyorum...

ilknurs said...

aynı hava trabzonda da nevcut

Kon-Tiki (Ashley) said...

Biraz önce (2saat kadar önce diyim) bankadan eve dönerken anneme de söyledim bugün hava berbat ve çok kasvetli diye.Hem karanlık, hem kara bulutlu,sis desen öylesine ne biliyim bahar gelsin bian evvel ya :(

Taze Anne said...

Hadi gelin Edmonton'a... Disarisi kar icinde ama oyle bi gunus varki. Parlaklik gozumu kamastiriyor.

Deli Anne said...

burası da çok karanlık ve sıkıcı idi bugün.. ama ben naptım.. yıldızlı süslerim var açmaya fırsat aradığım, onları açtım hemen.

Burcu said...

Nehir de bu sabah evden cikinca "aaa bak sabah olmamis" dedi :)

x