Thursday, 27 January 2011

Bir Kar Masali :))



Dun Iphone uygulamalarinda 54. sirada idi :) Ayfoncular, hala indirmemis olaniniz varsa, bu mesaj size :)))


Hala okumamis ve bebelere okutmamis olanlar icin: Bir Kar Masali

Iphone'a yuklemek isteyenler icin: Bir Kar Masali for Iphone

Bu da Ipad'ciler icin: Bir Kar Masali for Ipad

Simdi, turkce bilmeseler bile tum ayfoncu arkadaslarimi durtup, yukletecegim :))) Anlamasalar da resimlerine bakarlar canim :)) Ben tercume ederim onlara gerekirse :P

2 dakika sonra gelen edit: Facebook'a linki ekleyeyim dedim, spam bu mesaj dedi bana! Ulen o kadar cok paylasiliyor ki spam oldugunu dusunmusler sanirim :P Hemen mesaj attim, tIkI tIkI tIkI :P dedim bunlar bizim arkadaslar, naapptiniz haci :P Du bakalim ne diyecekler :P

8 comments:

Ozgur said...

Süpersin arkadaşım. Olmazsa oyipe söyliyim o da blog müdürü mayka söylesin araya adam koyalım, kolonya yolllayalım olmuyo böyle:)))

sevgiler, teşekkürler...

başka bakış açısı, kıskandı tabi facebook başarımızııı...:PP

OiP said...

Çok teşekkürler!

Allaalla... kim spamlemiş, n'olmuş anlamadım?? bi koşu gidip bakayım.
apple müdürüyle, blog müdürü yakınimdir... araya sokar hallettiriz facebokk müdüründen:D)

yakarım hüleyn o facebook'u''

New York'tan said...

Ben indirmedim :)
bakiyorum birazdan .

Ps. karin hasi burada kar yagdi okullar tatil burada bu da bizim masalimiz:)

Berceste said...

Ulen sonunda aldiricaniz su elmalardan bana da he!

Taze Anne said...

geri kaldik geri ne p phone'um var ne de i pad im...

dilek said...

Yağmadı yağmadı bu sabah bi başladı hala yağıyor...:( sabah nöbetten çıkınca evde pc'ye indirip Kaan'la okumalı:)Çizimleri çok beğendim bu arada...

Deli Anne said...

ana ayfon mu almak gerekiyor şimdi..hay Allah! ben deİlter'e ayfon alcam diyip duruyordum napcan diince ne bilim güzelmiş heralde diyordum, tatmin olmuyordu haliyle.. Böyle çabuk heveslenir çabuk da bıkarım.. gerçi cep telefonu konusunda çok vasatım, elimde sadece görüşme yapabildiğim bir nokia var.. başka hiçbir maharet yok.. aldırmadım ama olursa ayfon olsun gayri.. bak sebebim de oldu nihohaha

Cigdem said...

Cok guzel bir paylasim, bebegime okumak icin buna benze masallar nerden bulabilirim bilginiz varmi Esra hanim.
Tesekkurler,

x