Sunday, 16 January 2011

Android :)






Evde gecen bir cumartesiden kareler :)

13 comments:

Deli Anne said...

Nasıl kaptırmış bak MK:)

İkiz Annesi said...

İlk fotoğrafa özellikle bayıldım :) Zamane çocukları ne diyeyim işimiz zor :)

Berceste said...

Kesin Natural History Museum paklar sizi bacim :P

Anonymous said...

sevgili anne ve bebişi,

blogunuzu uzuuuunnn zamandır takip etmekteyim. geleneksel annelerden olmayışınızı ve çocuk yetiştirme tarzınızı beğeniyorum. merak ettiğim bir konu var o da bu blogdaki fotoğraflarda görülen yaşam alanınızdaki kendize göre dağınık olmayan dağınıklığınızı görmemeyi nasıl başarıyorsunuz ? samimiyetle bunu sonradan öğrenmenin yada edinmenin bir yolu var mı? 35 yaşındayım, 3 yaş 4 aylık bir kızım var daha hayatımda 1 sabah yatağımı düzeltmeden yada akşam yatarken lavaboda 1 bardak dahi bırakamamak gibi kişisel durumumdan şikayetçiyim. bu rahat davranış şeklini bende kendi ruh sağlığımı korumak açısından öğrenmek istiyorum, var mı bildiğiniz yada önerebileceğiniz bir yöntem?

p.s. o kadar vahim bir durumdayım ki blogdaki resimlere uzanıp herşeyi düzeltmek, yerli yerine koymak gibi manyakça bir düşünceye kapılıyorum:(

sevgiler,
yeşim

Berceste said...

Sevgili Yesim, senin ufaklik da sana uymus anlasilan :) Bizim bocugun evi harman yerine getirmesi 10 saniyesini aliyor. Legolar, kupler, bebekler, herseyin dagilmasi en fazla 10 saniye! Gunde kac defa toluyorum bilmiyorum sayisini. Ama iki toplama arasinda ev bundan beter hale geliyor. Ben ki, Istanbul depreminde bile yatagini toplamis oyle asagi inmis adamim(bunu sonradan farkettigimde ben de cok sasirmistim!) gene de bizim bocugun hizina yetisemiyorum. Sonrasinda gercekten insan sagligindan vermekle kalmiyor, takintili bir cocuk yetistirmeye basliyor. Kendimi ne kadar frenlesem de, bazen bakiyorum bizim bocuk bu burada duracak, yeri orasi diye diretiyor. Kendimi suclamaya basliyorum o noktada ve yapmayacagim yapmayacagim diye diretiyorum. Gorunce yorumunuzu dayanamadim, iki satir yazdim :)

beste said...

oo erken baslamis MK. Leonardo'ya bilgisayar izni yok daha cani sikilinca bahceye postalaniyor. Ilerde nasil olsa alamayacagiz onunden ne kadar uzak o kadar iyidir. Cok ilginc benim gozume carpan birsey degildi daginiklik yoruma cok guldum:) birkac resimde ben koyayim vatana millete hayrimiz olsun:))

sümeyye said...

:) gelecek post konusunu tahmın edebılıyorum :)

Anonymous said...

öncelikle tüm arkadaşların samimiyetle yazdığım cümlelere vermiş oldukları içten cevaplara teşekkür ederim. benim kızım başak burcu kendince bir dağınıklık içinde düzeni var ama ben onada katlanamıyorum. istiyorum ki herşey sürekli düzenli ve temiz olsun. olması durması ger bizde kamyonlar+misketler ve legolar 3 yıla yakın bir zamandır başroldeler. sabah 9 akşam 7,30 arası çalışıyorum ama eve girdiğim ve evden çıktığım zamana kadar elim sürekli evdeki dağınıklığın üzerinde . artık obsesifliğimde aştı:)eşim bile beni kendi halime bıraktı uzun zamandır:) neyse inşallah zamanla ufak ufakta olsa bu takıntılı halimi aşmayı ümid ediyorum....

p.s. tahammülsüz yeşim:)

dilek said...

ilk fotoya bayıldım."aklımda öyle planlar vaarrrr kiiiiii...." bakışı:)) süper:)

iç ses... said...

şimdi bu posta baktımda etraf gerçekten çoookk dağınık :))
mesaj atan arkadaşta benim kız kardeşime benziyor akşam lavaboda bir bardak bile olsa uyuyamıyormuş gece rüyasına giriyomuş :) bende ona git tedavi ol dedim :)

Anonymous said...

Yeni postu görünceye kadar hiç dikkatimi çekmemiş:(:(:(
Yalnız değilsin:):):)

Sevgiler
Nihal

NiluferY said...

Gozlukte pek yakismis, bir is pesinde gibi duruyor :)

yaruze... said...

SELAM,
bırakın dağınık kalsın.Siz böyle rahatsanız sorun yok.
3 çocuğun arkasını toplamaktan ziyadesiyle yorulmuş anne...
Sevgiler...
Bize de bekleriz:)

x