Wednesday, 29 December 2010

Xmas Holiday Part II

Hala tatil zamani buralarda.. Ocak'in 4'une kadar cogu kisi tatil ya da psikolojik olarak tatilde :)
Anladim ki yaslaniyorum, herkes isine, okuluna donse de, eski rutinimize girsek diye beklemeye basladim :)

Selin Hanimlar Turkiye'deki 6 aylik tatillerini bitirip, kurkcu dukkanlarina geri donduler :) Artik gezmeler, 1 cocuk+2 bebekli olarak gerceklesiyor :)






Ailemizin kuaforu :)








Tatil demek, sagliksiz beslenme demek :)


Bugun direksiyon dersim vardi; saat ogleden sonra 3 gibi agir bir sis bastirdi. Sinava koy yollarinda girecegim, dar yollarda 60 mil hiz.. Etraf tarla, bos arazi.. Siste araba kullanmak cok zevkli..

Esra, Oip ve ozguranne :) Elinize, emeginize, fikrinize saglik :) Tebrikler! :)

15 comments:

Berceste said...

Nandoo's Istanbul'da da acildi ama en luksunden :) Ingiltere'de kose basinda gidebildigimiz, uygun fiyata nefis tavuklar yiyebildigimiz Nandoo's, burada luks, en pahalli, en lezzetsizinden :( Ben akil sir erdiremiyorum bu ise. Cafe Nero da ayni idi. Buraya gelince normal tukkanlar, ucuk tukkan oluyor :)

Deli Anne said...

fotoğraflar sımsıcak, içim ısındı.. MK'nın o sıcacık gülüşü de ayrıca ısttı elbette.. Atlı karıncadan fındık burnuyla baktığı hani..

Ozgur said...

teşekkürler:)

Anne ve Bebisi said...

Tahmin edebiliyorum Berceste, M&S'ten tut da, Starbucks'a kadar hep ayni hikaye. Buralarin ennn siradan dukkanlarini nasil da sosyetik diye kakaliyorlar insanimiza! Kahve Dunyasi'na gittim Turkiye'de, miss gibi ;)

Tesekkurler Deli Anne :) Atlikarincayi gorunce deli oldu, once yemek yiyelim; sonra bineriz deyince; ama o zaman gitmis olur dedi aglamakli bir sekilde :) Bir cocugun gonlunu yapmak aslinda ne kolay :)

Gurur duyuyoruz sizinle ozguranne :)

fatma said...

Bu arada bebeklerin yanında MK ne kadarda büyümüş gözüküyor:)

fatma

sukran said...

çocuklar kreşteyken ne kadar sakin geçiyor zaman değil mi esracım:)tatil zamanlarında sen de senin gibi düşünüyorum;)m.k. bebeği seviyor mu?boğazlıyormu?kararsız kaldım doğrusu;))sana kolay gelsin canım,inş.atlatırsın kolaylıkla sınavını,başarılar...

Taze Anne said...

Fotograflar ne guzel. Burada da tatil 3'une kadar.

sümeyye said...

bır an orada olmak ıstedım :) gezmelerınıze dahıl :) ne guzel arkadaslıklar :) maşallah

bilge said...

hepsi birbirinden şirin şansları güzel olsun güzelliklerle ve barış dolu bir dünyada yaşasınlar sevgiler..

Kiraz Çekirdeği said...

Hep cıvıl cıvıl olsun hayatınız böyle işte:)

gezicini said...

nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim..
sevgiler
gorki

Deli Anne said...

Mutlu yıllar arkadaşım.. sağlıkla, huzurla, bereketle.. sevgiler:)

ruhdagı said...

Yeni senede yine bol bol fotoğraf istiyorum ben :)

Güzel haftasonu gezmeleri, M.K'nın muzur bakışlarını, senin keyifli anlatımlarını bekliyorum :)

Yeni senede hayır, huzur ve neşe diliyorum.

Sevgiler.

Kon-Tiki (Ashley) said...

Mutlu,sağlıklı senelere :)
Ashley & Red Riding Hood

esraozlem said...

Çok teşekkürler :)

x