Wednesday, 8 December 2010

Winterland

Birmingham'daki bir arkadasimin vizorunden :)

Isyerinde elektrikler hala kisitli kullaniliyor-mus. Gecen haftadan bu yana degisiklik yok, beter olmus hatta. 2 kati tek kata toplamislar, 4 tane gaz sobasi almislar, binanin baska bir bolgesinde, sirkete ait olmayan bir mutfagi da yangin merdiveninden girip cikmak sartiyla kullanima acmislar :) Aslinda gidip ozellikle gaz sobalarinin fotografini cekmek istiyorum ama evden calismak, biraz daha fazla uyuma sansi verdigi icin daha cazip geliyor :P

Berceste :)) Haklisin :)) St Parker's Piece :))

4 comments:

Benden Bizden said...

foto supermis, agacin govdesini de gorsek daha mi guzel olurdu acep?

ela selin said...

Asagidaki yelkenli resimleriyle pek bir zit olmus:))

Al bizden de o kadar. Bogazimiza kadar kara gömüldük.

Zeynep Özmen Ünlü said...

sizi yeni takip etmeye başladım. keyifli olucak gibi, mail atacaktım, mail adresinizi bulamadım.
sevgiler
zeynep
zeynepozmenunlu.blogspot.com

Berceste said...

Esraaaaa nefis bu fotograf diyecektim ki, ceken arkadasinin adini koyup ayni unlemi iletmeni rica edecegim simdi :)

Uslu uslu otur evinde sicacik, oglusun yaninda calis kuzu kuzu. Ne basinin zoru donarak, yangin merdiveninden akrobasi yaparak calismak!

Sonra gene bir Esraaaaaa diyecegim izninle. O kadar fotografin arasindan buldum ya orayi bana yuh :) Cambridge'de goz alabildigine yesillik diye buyulendigim, inanamadigim, hep yolumu denk dusurdugum yer oldugundan mi acep? E peki ne alaka o fotograflarin arasinda orasi??? Grafham Water Center'a mi gidip Cambridge'e ugradiniz?

x