Saturday, 25 December 2010

Noël

Ailecek kendi rekorumuzu kirdik su son 1 haftada :) Evden hic cikmadan, butun gun pijamalari cikarmadan, Ingiliz kanallarinda yil icinde en cok filmin yayinlandigi su gunlerde sabahtan aksama o film senin, bu film benim izleyerek, sabah kahvaltisi niyetine aksamdan kalan pizzalari isitip yiyerek gecirdik gunleri..

Oturdugum yerden ev manzaralari :)

Devrilen ralli arabasi izleyen MK :)

Kendi kendine dagilmis, aynen o sekilde kendi kendine toplanmasi beklenen oturma odasi :P

Aciktim.. aciktim diye sizlandi; yemek yemek istemedi; biz de baska bir sey vermedik. Bir sure sonra baktik, sabah kizartilmis ama yenmemis, ortalikta kalmis, kuru bir ekmek dilimini bulmus, afiyetle kemiriyor :)




Yemek yemek istemedigi zamanlarda, aksama kadar ac birakirim arkadasi; aksam bayila bayila yer oglen burun kivirdigi yemegi :)

18 comments:

New York'tan said...

:) valla bana ogk geldi xmas filimlerinden,cizgi filimlerinden, sarkilari bile ezberledim inan, ohh ne guzel tatil keyfi olmus, bende misafir var bugun :)

Ac birakmakla iyi yapiyosun, ben beceremedim onu Mirzahan'da :)

Nihan SARI said...

esra,
header harika olmuş.blogun yeni dizaynı da.MK yı öperim.

sümeyye said...

Adamım MK!
O fotoğraflar cok ısıttı ıcımı ::D
belkı de o toplanmayı beklyen ev manzarasını sık yasadıgımdan. şuracıkta senın gıbı bır komsu.. mm yemede yanında yat!
:)

ganfi said...

bencede aç bırakmak en iyiside bizim evde cinayet çıkar, eşim çocuğu aç bırakma sucuk yemek istiyorsa pişir hemen der kıyamet kopar:(o pijamanın aynısının oyuncak hikayesi motifliside bizde var ben herif pijaması modeli diyorum:)pek yakışmış yakışıklıya!!!

Anne said...

bende pijamaya takanlardanım.. pazen aldım geçenlerde diktirmek için adam gibi pijama bulamıyorum kış için hep incecik şeyler.. aldınız mı diktirdiniz mi merak ettimde..
:) burda da kar yağsa da eve tıkılı kalsak ma aile imrendim..

Anne ve Bebisi said...

NY'dan, bize de ogk geldi ama bugun itibariyle bitti film festivali tv'lerde :)

Tesekkurler Nihan :)

Komsu olsak ne guzel olurdu Sumeyye :)

ganfi, oyle bir durumda; iyi, sen pisir hadi o zaman cevabi hazir bende :P

Anne, satin aldim pijamalari. Pazen pijamalar cidden en iyisi :) Umarim oraya da yakinda kar yagar :)

Aylin Anne said...

Oğlunuz çok şeker :) Maşallah :) Mutlu yıllar size .)

Anne İş'te said...

oyyy senin pijamanı sevsinler.Aslan MK;yılmA:))

firdevs said...

oturma odaniz toplandi mi esra :p

Crebro said...

He he bizim evde şu yazdıklarını bir gün bile yaşamak mümkün değil. Arel cinnet geçirir evde :) Sonra ben üzerime benzin döküp kendimi bahçede yakmaya kalkarım :) MK'ya pijamaları çok yakışmış her zamanki gibi çok yakışıklı:))

Taze Anne said...

En iyisini yapmissiniz :)

Kiraz Çekirdeği said...

Benım de hayalım bu ama yapacagım bır gun... Tum hafta olamasa da bır gun yapacagım : )

Deli Anne said...

o dağınık evden bir tane de bizde var.. hatta o sepetin aynısından, bir de makinada yıkanmışlar, bir de kirliler yıkanacak.. çok sıkıcı bu ev işleri

bu arada br teşekkür borcçlyum sana.. oyun ablası fikrini vermekle ne iyi bir hatırlatmada bulundun, bilsen. Biz bebek doğmadan bu fikri doktordan aldık ilkin ama okula gönderince gerek kalmadı. şimdi okul vs ayarlanmayınca bu iş tam uydu.. bir ajansı aradım hafta içi elemanları gönderecekler.. inşalllah iyi birilerini denk düşürür Allah..

iyi tatiller..

Hülyanın Tunası said...

açlık en iyi iştah şurubudur

evren said...

Bizim evin Ingiltere'de bir ruh ikizi oldugundan emin oluyorum gittikce...

Kirpikteki Gözyaşı said...

MK'yı gördükçe zamanı hatırlıyorum...Su gibi geçtiğini her gün...Tuhaf oluyorum işte...Bir de diyorum geç mi kalıyorum ne anne olmak için???

Ebru said...

Burada "Mütter-Mafia" diye bir kitap var biliyor musunuz? "Mükemmel" annelerle dalga gecilmek icin yazilmis cok komik bir kitap. Tanitiminda da "Almanya Mükemmel anneyi ariyor (Almanya Super-Star'i ariyor programina atifta bulunulmus)" diyor. Burda da sizden birkac tane olsa bu mükemmellerle basedebilirdik :) Bence asil mükemmel olan, ekmegi tatli tatli kemiren su kücük adamin mutlulugu! Cok sansli oldugunu büyüyünce anlayacak. Sevgiler..

Asortik Krep said...

Bende dedim ekmeğe salça dürüp vereceksin çocuğun eline.. Ya da sanayağ.Hoş ben salçalı yemedim ama şokellalı ekmek çok yedim :)
Birde seni en doğal blogçu seçsek yakışır bence.En doğal ama en samimi :))

x