Wednesday, 1 December 2010

Londra'da Kar!

Kasimi karla kapattik :)


Kardankadinimizin kirpikleri bile var :P

Gorev adami :)

Alisveris sepetini ben tasiyacagim dedi, peki dedim. Epey agirlasana kadar tasidi. Yiyecekleri de icine o atacakmis, ona da peki dedim; ben gosterdim o sepete koydu :)

Cukulatali biskuvi sozkonusu olunca arkadasin gozu dönüyor :))

Misafirler icin; pamuk pogaca, karmaca, mercimek koftesi, cheesecake ve portakalli tatli yaptim :) Mercimek koftesi ve pogacayi bugun is yerine getirdim, sabahtan beri tebrik, tesekkur ve tarif mailleriyle basa cikmaya calisiyorum :P

6 comments:

beste said...

hadi gozunuz aydin:)

kirazzade said...

Yaa ben senden bişey rica edicem de bana mail adresini verebilir misin?

Ayşe said...

gelecek donem bi muftakim olursa su karmaca cok guzel gozukuyor.

YILDIZ said...

Dün haberlerde izledim çok soğukmuş İngiltere,o soğuklar da yavaş yavaş buralara geliyormuş.

Berceste said...

Severim o kirpikli kardan adami, sonra da gorev adamini ben :) Aferim ona! Cikolata kismini sevmedim ama :(

sirinanne said...

Ellerine sağlık.

Mamaların resimleri yok mu?

x