Monday, 13 December 2010

Gecen Gunler..



Kar yagmadan onceki "kar sogugu" gunlerinde, her zaman gittigimiz parkin golu donmustu!

"Kar sogugu" gunlerinde hava buzzzdu ama cok temiz ve ferahti. Ariyorum o zamanlari :)

Yolda yururken birdenbire karsimiza cikiveren mantarlar..

Duvara Karsi :)

Gokyuzu..

Bir gun, 30 dakikalik yurume yolunu bisikletiyle katetti arkadas. Ancak donuste bisikletini gittigimiz eve biraktik, aksam babasi alip getirdi :))

Kresin ilk gunu cekmistim bu fotolari..

O yuzden bu kadar mutlu :) Henuz yalniz kalacaginin farkinda degil :)

Yalniz kalacagini aciklamistim ama idrak edememisti sanirim :P Sonraki gun ve haftalarda siddetli aglamalar eslik etti okul yoluna :P Cok sukur 2 haftadir aglamiyor ama yine de memnun degil okulundan. "Anne ben senin araba kullandigin okulu biyenmiyorum" diyerek memnuniyetsizligini belli ediyor :) O okuldayken ben direksiyond ersleri aldigim icin o okulun adi, "araba kullandigim okul" olarak kaldi :))

Endless..

2 guzel aliskanligi hayatima yerlestirmeye calisiyorum bugunlerde. Aksamlari 1 saat kosmaya ve erken yatmaya calisiyorum. Simdilik 1 saatlik kosu, 30 dk kosu, 30 dk yuruyus seklinde oluyor ama umutluyum ve tecrubeliyim :)) 1 saate cikabilir zamanla :)

2 yil once spor salonunu denemistim ama iliskimiz yurumemisti :P Halka inip, sokaklara acilmaya karar verdim :P Hafta ici aksamlari, duruma gore; 6-7, 7-8 ya da 8-9 arasi kosuyorum. Haftasonlari ise sabahlari.. Sporun sagladigi tazeligi ve dincligi ozlemisim..

Diger guzel aliskanlik ise, babamin ozlu deyisi ile; Saat on, yataga kon :)) olayi :) Gece erken uyumanin sagladigi dinclik bambaska bir sey :)) Tavsiye ederim ;)

17 comments:

Anne Café said...

duvara karşı:))
insan ne kadar taze hissediyor yürüyünce gerçekten. ama saat on yatağa kon ahh çok zor geliyor. gece kuşuyum sanki doğuştan:)

Berceste said...

Ay o cumle sizde de mi vardi? Kopya mi cekiyor bu anne babalar birbirinden? Aslinda buyume hormonlarinin calismasi su bu derken altinda pek cok guzellik sakli da, benim gec yatma aliskanligim sirf o soze inat yuzunden desem :)

Aksam kosu saatlerini pek sevmedim, esim saat 20:00 den sonra kopekler bile isirmaz bu memlekette, evlerinde olurlar derdi...

Ayşe said...

benim babam da ayni lafi soyler! :)

Nurdan said...

Merhaba,
Portakal agaci vasitasiyla tanidim sizi, blogunuz cok renkli ve icten bundan sonra takibimdesiniz :)

evren said...

Biz de bizimkine anlatmistik anne-babalar gelmez diye. Aksam gelip alacagiz diye. O da anlamamis. Sütüme güvenmistim, o da ise yaramadi. Durmadan verilen aralar yüzünden uzun da sürdü alismasi. Sabahlari giderken "Ben anaokulunu sevmiyorum, ben seni seviyorum" en sevdigi sarki hala. Ben cok ana-kuzu yasamamiza baglamistim ama ne bileyim, sizde öyle degilken "biyenmemis" MK.
Ben de karar vermistim, sabah erken kalkiyordum 10 gün öncesine kadar ve cok iyi geliyordu. Simdilerde yeniden koyverdim. Gec kalkisim da saat 6:45 ama... Daha da yazardim ama ne kadar uzun oldu bu yorum böyle...

sümeyye said...

çok tatlısın kaan çok! maşallah

Red Riding Hood said...

:) Kreş fotolarını çok sevdim Mk'nın.Ama 3 tekerli pisikleti daha da güzel :D

Bahar said...

Merhaba, bloğunuzu o kadar önceleri takip ediyordum ki sonra nasıl olduysa kaybetmişim. Ufaklığı görünce tanıdım ve de ne kadar büyümüş olduğuna şaşırdım :))
Benim oğlum 2,5 yaşında, onun da yuvayla pek arası yok, biz de düzeltmeye çalışıyoruz.
Sevgiler

Anonymous said...

canisi, duvarin onunde harka renklerdeki yapraklarin onunde cektigin fotografa bayildim. Ne kadar buyudu, ne kadar yakisikli bi oglan oldu. Cok canlar yakacak cook. Maasallah ...
operim hasretle..
duygu

firdevs said...

Ahmed dogmadan once hep erken yatardim . sonradan esim TR'ye gidince erken uyuyamaz oldum . sonra bu aliskanlik haline geldi . simsi iki gundur erken yatmaya calisiyorum . erken yatmak guzel de , o zamanda kendime hic vakit ayiramiyorum .

beste said...

sokaklar iyidir girme sen eve sokaklardan:) yavrukus tam okul cocugu olmus cok tatli. Bir opcuk ona sabah okula gitme pazarliklari bizde de mevcut benimde gonlum istemiyor onu mu anliyor ne? Danimarka, inandiya gibi ulkelerde cocuklar gule oynaya okula gidiyor ve dunya ortalamasinda en basarili ogrenciler oradan cikiyor. Disiplini esas almis ulkeler Fransa gibi ortalarda. Turkiye icin yapacagimiz yorum hep ikibasli olacak ayricalikli cocuklar ve digerleri. bebekler filminin sirf Turkiye versiyonu cekilse 4 farkli bebek cikar rahatlikla...

Kon-Tiki (Ashley) said...

Gömlek üstüne kazak ve kare desenli çanta English College Boy gibi olmuşsun mk;))

All So Cute said...

offf aklima londra gunlerim geldi :( bloguna bayildim, oglunuz cok seker :)

Esin said...

Çok yakışıklı bir oğlan bu MK...

Zeynep Özmen Ünlü said...

temiz hava dinçlik, kuzuların ağlaması, spor, uyku, hayat bu...:)

asli said...

blogunuzu portakal ağacından gördüm ve çok beğendim. benimde bi kızım var 5,5 yaşında ve kardeş istiyor. tabii ki kız:) erkek olursa erkek kuzeni var yaşıtı onla değişiriz diyor. bu durumda onunda kız kardeşi olması şart tabii:)) ama ben diyorum kii ne kardeşiii!! nasıl atlatacağz acaba?

Anonymous said...

Selamlar;
Sabah kreşe yine istemeyerek hatta ağlayarak gittik oğlumla,şimdide senin kreş önündeki foto yorumları okuyunca bayaa bir güldüm,tabii biraz da sıkıntıdan.3.haftadayız ama hala ağlayarak gidiyoruz bakalım ne kadar sürecek bu durum..

Kreş maceralarınıza pek değinmediniz,nasıl atlattınız o dönemi?

x