Friday, 3 December 2010

The Power of Positive Thinking and Attitude!



Dun elektrikler gelmis olmasina ragmen, acil isi olmayan herkesi gonderdiler. Ben de eve donenler arasindaydim :) Karda uzun bir yuruyus yaparak eve geldim. Asil istedigim evde ustumu degistirip kosmaya cikmakti ama her yer o kadar buzdu ki, degil kosmak, yurumek bile oldukca dikkat gerektiriyordu. Bu sabah ise geldigimdeyse, soguk ve issiz bir ofisle karsilastim :P

Sanirim sicaklik 10 derece falan su an. Bizim katin buyuk bir kismi, ust kattaki kucuk sicak bir bolgeye siginmis durumda :) Ben sogugu seven ve tercih edenlerden birisi olarak 10 derecede calisiyorum :P


Sorun sadece bizim sirkette. Asiri elektrik kullanimi sebebiyle ariza olusmus. Bir sure ofisteki elektrik kullanimini azaltmamiz gerekiyor. Mikrodalgalari ve su isiticilarini bile kullanamiyoruz. Herkes evden calissa guzel olacak ama aksilik bu ya, su donemde remote access'lerde de sorun var, sadece belirli sayida kisi ayni anda online olabiliyor. Herkes yuklendiginde, evden de baglanamiyoruz.

Su ara bir suru sey ters gidiyor, ofisteki durum bunlardan en iyisi :)) Yine de onumde iki secenek var, ya oturup sikayet edip mizlayacagim ki hayatimin onemli bir kisminda bunu yaptim; ya da durumu kabullenip olumlu olacagim, bardagin dolu tarafini gorecegim ve hayati kendime zehir etmeyecegim ki bunu da ozellikle son yillarda -yavas yavas- ogrenip uygulamaya basladim.

Bardagin dolu tarafi ne mi? Bir an once isimi bitirip, uzun ve guzel yuruyusle, fotograf ceke ceke erkenden eve donmek :))

6 comments:

Calimero Mutfakta said...

Sevgili Esra,

Bana tavsiye ettigin gibi gececek gececek bu sorunlarda gececek. Ama gecene kadar sen mumkun oldugunca az yiprat kendini :)

Sevgilerle
Selma

Deli Anne said...

ne güzel bu yaklaşımla hayata bakmak, bakmaya uğraşmak.. ben de çok didiniriyorum pozitif düşünme konsunda kendimle.. kolaylıkalr size de

Anonymous said...

sanirim insan ingiltere'de pozitif olmak icin daha cok sebep buluyor kendine ya da burdaki duzen dinginligi de beraberinde getirdiginden durup dusunuyorsun "neden kosuyorum ki?, neden dert ediyorum ki?" diye. buraya geldigim ilk yillardaki depresif hallerden cikali yaklasik 1 yil oldu ve ben de kendimi bardagin dolu tarafina bakarken, huzur icinde somine atesine karsi cay icerken falan buluyorum ki hic huyum degildi huzurlu olmak :)))
bu arada york londra'dan daha fena durumda. 3 gundur evden cikamiyoruz
sevcan

Kiraz Çekirdeği said...

Bize de gelsin şu karlar...

Berceste said...

Yarin o guzel fotograflari bekliyor olacagim :)

AsYa said...

masaların üstü bir İngiliz ofisine göre bence çok karışık olmamış:)o kabloları düzene sokmadan nasıl çalışıyolar.bizim ofiste olsa kıyamet kopardı İngilizlerin düzen anlaşıyışına ters buldum bu durumu Esra:).yazan :ingiliz şirkette çalışan bir fani:P

x