Monday, 20 December 2010

Bu haftasonu..

...Evde oooylece, bos bos otururken...

Bir tipi bastirdi..


Bu firsat kacmaz dedik, attik kendimizi disari..

Firtinadan gozunu acamayan MK :)

Sitemizin genclerinden, kardanadam performansi :)

Kar tipi demeden, calisan MK :)




Odasi boyle tika basa kitap dolu olan komsum kim, merak ettim..

Bu fotografi cekerken, Beste'yi ve sevdigi kuslarini dusunuyordum :)
Bu foto senin icin Beste :))
Maalesef hala uzak lens alamadim, su ankinden ancak bu kadar is cikiyor..




Bu da, sitemiz entellerinin kardanadam performansi :P



Christmas-Noel temasinin, neden kirmizi-yesil-beyaz agirlikli oldugunun yaniti :)

MK ve babasi eve donduler, ben kendimi yollara vurdum..


Her kar yagdiginda, ah simdi Valentine's Park'a gitmek vardi diye gecirirdim icimden ama firsat olmazdi. Bu sefer azmettim ve yarim saat yuruyerek, hava kararmak uzere iken parka vardim.


Issizmis gibi gorunse de, boyle bir gun icin oldukca kalabalikti..
Kendimi, ortacag masallarindaki ormanlarda yuruyormusum gibi hissettim..


Esra&Meral co-production gururla sunar :)
Story by Havva teyze :)



Su an hava -9 derece! Bu ulkedeki 9. kI$Im ve hic bu kadar soguk ve kar gormemistim..

Onumuzdeki gunlerde hava sicakliginin, bazi bolgelerde -27 dereceye kadar dusmesi bekleniyor!

Gecen hafta Turkiye'ye tatile giden ve birisi c.tesi, digeri pazar gunu donecek olan 2 arkadasimiz, buradaki havaalanlari kapali oldugu icin orda mahsur kaldilar.

Bu kar, soguk ve buzda yarin direksiyon dersim var. Her turlu hava kosulunda tecrube edinmek isteyen bir merakli icin, bulunmaz firsat :)

MK'dan inciler:

Anne: Sen benim bi tanecik oglumsun..
MK: Ben senin oglun degilim..
Anne: Kimin oglusun peki?
MK: Ben A. teyzemin ogluyum, babamin ogluyum..
Anne: hmm.. benim neyimsin peki?
MK: Ben senin askinim!


:)

17 comments:

Ayşe said...

ayari verir MK boyle!

o kitapli eleman camdan gelen ruzgari kesmek istemis olabuluuu mu?

Red Riding Hood said...

Yeniyılda bu karlar buralara da gelse nolur sanki :) Yurtdışındaki tüm arkadaşlarım böyle kar soğuk görmedik diyorlar hep telefonda.
Ps: 2 gündür bizim evde de aşure telaşı vardı.Bugün hem Yasin okutup hem aşure dağıtacağım işlerin biraz daha yolunda gitmesi ve şükür için .
Mk'yı öptük kocaman

öznur-ata said...

ne güzel söylemiş işte ben senin aşkınım:))fotoğraflara bayıldım..kar görmeyeli uzun zaman oldu..özlemişim :)

Anne İş'te said...

Aşk'ınla geçsin seneler;Aşk'la.

İmrenilecek miskinlikte bir haftasonu olmuş ve sizin ev ;ev yahu:)))Gördüğüm onca müzeden sonra iyi geldi..

elif ada said...

Neden burada da yağmıyor kar? Hala garip bir sonbahar havası var. Ben de kar istiyorum, kocaman kardanadam yapmak istiyorum. Annesinin aşkını öpüyorum

beste said...

1910'dan beri boyle kar yagmamis Londra'ya diyorlardi haberlerde, keyfini cikarmak lazim sizde hakkini vermissiniz:) ates dikenlerini nasil kuslar yememis bizim bahcede bir tane bile kalmadi. kara tavuk fotografin hos olmus birde beni hatirlamissin sagolasin. bu sogukta baska hayvanda kalmadi ortalikta zaten!asure bayilirim hep sert oluyor yaptiklarim bugday farkliligindan sanirim afiyet seker olsun. Oglusa opucukler...

beste said...

Mandal sanatsal calismasi gozumden kacmadi bir mandalci da burada var:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

fotograflar cok guzel.
arada ınsanın bu kar dıngınlıgıne ıhtıyacı oluyor aslında.

evren said...

çitteki mandallar neden?
asureye ve sofraniza imrendim :)

GULÇİN ÇAKIR said...

ben bazen bu kar fotoğraflarından arkaplan yapıyorum. telif hakkı ödemeli miyim???:D

Kremali'nin annesi said...

Bizim buralarin soguklari okyanus asip sizin oralara gelmis Esracim. Isin ilginci sizin oralarin iliman iklimi de bizim buralarda cirit ediyor bu sene!

O sofranin muhabbeti nasil da cekiyor insani icine. Belki bir gun dunya gozuyle de tanisir, benzer bir sofrada hasbihal ederiz insaallah. Ali Kerem nasil seviyor Mehmed Kaan'i bir bilsen...

O cok kitapli komsun ayni zaman da cok da pratik bir arkadas bence. Zira, kitap coklugu kadar perde yoklugu da var isin icinde :P

Nihan SARI said...

son postlarını nasıl zevkle okudum. fotoğraflar ayrı güzel,çok güzel.kesinlikle hepsi bana hitap ediyor. zaten senin kar, şato,
yazar evi kahve molası, sofra postlarını oldum olası çok severdim. MKcığımı çok öpüyorum.

Anne ve Bebisi said...

Ayse, bir arkadasim da; son anda kurtarmis dedi MK'nin yorumu icin :P

RRH; Allah kabul etsin :) Guzel haberler bekliyoruz sizden :)) Evet yahu, bu aksam haberlerde 50'li yaslarinda bir adam vardi, omru hayatimda boyle ki$ gormedim diyordu..

ozbur-ata, oralara da gelir en kisa zamanda insallah :)

Anne Is'te.. cok sevindim yorumuna, agzina saglik :) Benim icin iltifat niteliginde vallahi :)

elifada, buraya da yagmaz iken yagar oldu :) Londra, yazin cok sicak, kisin da cok soguk olmayan bir sehir-di aslinda. Kislari en fazla 1 hafta soguk olurdu, karsiz, o kadar. Once o 1 hafta 10-15 gunu buldu gectigimiz yillar icinde.. Simdi de aylari :( Dunyanin ve iklimlerin dengesi bozuluyor maalesef :(

bestecim; o kadar uzaktan o kusu tanidin mi yahu? helal olsun valla :) asure sert oluyor derken? kalip gibi seviyor meral diye ozellikle kalip gibi yaptik biz de.. o tarz mi sert oluyor? bugdaya gelince, cok kaynatip (duduklude) posasini cikardik diye endiselenirken; yine de sert kalmisti bugdaylar, yerken :) galiba seker de sertlestiriyor biraz..

Tesekkurler Zeynep :)

evrencim, ben de bilmiyorum :) afacanlar oynarken yapmislar sanirim :) Cunku herhangi bir seyi tutmuyorlardi..

keske misafir edebilsek soframiza da, asure ikram edebilsek ;)

Nehirineylemleri said...

Ne güzel! Keşke buralar da kar altında olsa!
Nehir de bana sürekli 'sen benim gısımsın biliyor musun' diyordu bi ara:)

iffetin günlüğü said...

kar burda böyle güzel görünmüyor, az yağıp eridiğinden herhalde..haberlerde görüp özeniyorduk zaten, fotoğraflar iyi geldi..

clklircl said...

fotograflar harika. bizden sizden feyz alarak camasir yikama derslerine basladik e hadi hayirlisi. ilk ders mükemmel gitti. camasirlar yikanana kadar banyoda beklemek istedi. bitince tek tek cikartip asmama yardim etti. simdi gözü kirli sepetinde kirli ariyor boyna.

Taze Anne said...

Burasi icin normal bir durum ama bende pariste 4 yil kaldim, hic kar yagmamisti, bu yil cok karliymis orasida. Almanya filanda cok kotuymus. Ama ne guzel, kardan adam yapmissiniz :) Buradaki kar kum gibi, hemen dagiliyor.

x