Monday, 6 December 2010

Ben Su!

Sekersiz recel. Sahane degil ama yeterince tatli :)

Kanada'dan yazan art niyetli anonymous :P Bu foto sizin icin :P Anladin sen ;)

-1 derecede Tropikal esintiler :)






Bu aracin adini ariyorum 2 saattir ama bulamadim. Ararken, Ingilizcede 136 farkli bot tipi oldugunu ogrendim :)






Dun, babasiyla birlikte arkadasimin kizi 9 aylik Lara'yi sevdik. 10 dakika sonra kiskanclik krizine girdi. Daha cikabilmis degil :) Dunden beri kapris kapris ustune. Benim Lara'yi sevmeme aliskin ama babasi Lara'yi MK'nin yaninda bu kadar kucaklayip sevmis degildi.

Bugun arabada su istedi. Ben su! diyerek once. O ne oglum diyorum, su istiyorum! diye cevap veriyor. Boyle konusursan vermeyecegimi biliyorsun dedim. Tam 2 saat surdu inadi. Inadindan, su verir misin? diye sormadi. Ben de su vermedim. Arada indik, gezdik, arabaya geri donduk.. Babasiyla karsilikla sularimizi icerken :)) pes etti, catik kasla ve kizgin ses tonuyla da olsa; su icebilir miyim? diye sordu :)

Bir cocuga, bir davranisi ogretmek bazen yillar aliyor. Insan yetistirmek ne mesakkatli bir is.

13 comments:

Pratik Anne said...

Fotolara bakinca aslinda kis oldugu da anlasilmiyor. Sen yazmasan -1 oldugunu ne guzel piril piril guneli bir hava der insan.
O botlarin adi Dinghy olabilir. Emin degilim ama.
MK gittikce daha tatli otesi oluyor. Sekersiz recel yedirmekte fayda var :)

öznur-ata said...

ne güzel bir gün :)dediğin doğru çok zor alışıyorlar misin lere musun lara :))Allah'tan benimki şimdiden öğrendi :)sevgiler

elif ada said...

Ah o ikinci resimdeki bakış yok mu... Çok tatlı çok

Crebro said...

Fotoğraflar çok güzel. Haklısın insan yetiştirmek kolay değil. Arel böyle davrandığında biz de aynen sizin gibi yapıyoruz :))

sirinanne said...

Müstakbel kardeşini ne çok kıskanacak!!!

nilly said...

Ben bayadır ne kendi bloguma ne de arkadaş bloglarına uğramamıştım. MK ne kadar büyümüş. Öpüyorum o yakışıklıyı.

Benden Bizden said...

super yetistiriyorsunuz masallah mk yi, o kadar inat da genetik artik olcek o kadar :P

Benden Bizden said...

saclar cok guzel olmus bu arada, bu sefer kestirmeyin nolur annesi :)

tomurcuk said...

O nasıl bakış yaaa :) Korktum valla. MK, tek kaş kaldırmayı bana da öğret.

Hahah denizci millet işte. Bana sorsan yelkenli kano bunlar der çıkarım işin içinden.

Berceste said...

O ilk MK'li fotograf ve bakislara bayildim :) Ben senin kadar inatci cikmazdim ozellikle su konusunda sanirim ama takdir ettim :) Fotograflardan birisini de St Parker's Piece'e benzettim ama sadece benziyor galiba ;-)

Berceste said...

O ilk MK'li fotograf ve bakislara bayildim :) Ben senin kadar inatci cikmazdim ozellikle su konusunda sanirim ama takdir ettim :) Fotograflardan birisini de St Parker's Piece'e benzettim ama sadece benziyor galiba ;-)

Kiraz Çekirdeği said...

Ben de sabredemez sinirlenir ama suyu verirdim:) amma bozulmuş çocuk ya, kıyamam.

clklircl said...

ama cok bir büyümüs gördüm son fotolarda saclardanmi acaba yoksa pozlardanmi.

x