Thursday, 11 November 2010

Rickmansworth Aquadrome



Bu kasalar o kadar hosuma gitti ki, "evde sogan-patates koyarim ayol bunlara" diyerek garsonlardan birisine yanastim; elinizde bu kasalardan var mi, satiyor musunuz? diye sordum. Garson, "bunu daha once bir baskasi da sormustu ama nerden geldiklerini bile bilmiyorum" dedi. "hmm musteri potansiyeli var, siz en iyisi bunlarin satisina baslayin" diye akil verdim.

Eve gelip, cancagizim google'da arama yapinca, £19.99'dan baslayan fiyatlarla satildiklarini ogrendim. Seyimin kenari kasalari 20 gaymeye satiyorlar, aklini sevdigiminin Ingilizleri. (Kesin Made in China'dir :P) Bilsem gelirken Turkiye'den getirirdim :P

Cok sofistike bir kafeydi ;)







Simdi gelelim dogan soz hakkimi kullanmaya :P

Ayse bacim, da$ degildi be anam.. Mukerrer, ek demektir ya.. Hani senin photo-concept'e ek olarak diye gonderme yapmakti niyetim :)) Iyi bisi yani :P

Yok Ayse Sulecim, hic oyle bir niyetim yoktu :))

Un almadim valla Evren, sonra da pisman oldum. Kiyip kullanamam ama saklayamam da, bozulur bu simdi dedim :)) Bir daha gideriz muhtemelen, bu sefer alip ekmek yapayim, arkadaslarla yiyeyim diyorum :) Ama boyle konularda biraz gicik olabiliyorum :P Gecen sefer ellerimle topladigim bogurtlenlerle yaptigim dondurmayi ikram ederken, ben bunlari ellerimle topladigim bogurtlenlerle yaptim, hem de dondurma makinasiz, hepsi ellerimle, bi damlasini bile ziyan edemezsiniz caniniza okurum :P diye honkurmustum cocuklara :P Bilmiyorum, ikram mi ediyorum, dayak mi atiyorum :P

Bercestem :))) Son 1 yildir falan flassiz olmak kaydiyla fotograf cekimleri serbest. Elimde cok guzel ev ici cekimler var ama firsat bulup koyamiyorum buraya..

Ve diger tum arkadaslar, tesekkurler. Yolu duseni seve seve gezdiririz insallah :))

7 comments:

Ayşe said...

yok be bacim das degildi biliyorum... nazire ediyordum... Ben bu MK'yi askere gitmeden gorebilecek miyim onu dusunmeye basladim yalniz... Adam basbayagi buyudu ya... 2.5 sene onceki hallerini hatirliyorum da inanamiyorum ya...

optum cok...

Anne ve Bebisi said...

Eesim gecen gun; Boston'da is var, basvurayim mi? diye sordu. Heyecanla atladim, aaa harika, orda arkadaslarim da var :)) Sonra da pis pis guldu, burdaki Boston'da ama :P

Belki atlar geliriz oralara, bize hic belli olmaz :) Sizin geleceginiz yok, onu varsayarak konusuyorum :P Yoksa keske hepiniz buraya toplansaniz :) (Sen, Irem, Ayse Sule... :))

Ayşe said...

anam o ulkenin vize derdi beni cok geriyor.. :) dur bakalim hayirlisi...

Boston komikmis, her sehirden bi tane de burada olmak zorunda mi Allah askina... optum optum.

Red Riding Hood said...

Esra , bize bıraktığın son yorum ne anlamlı ne hoş olmuş.Ashley'nin de hoşuna gitti ama isyan ediyor bana rastlamak zorundamıydı bu kader diye .Resimler çok güzel ama Mh'am hepsinden daha fotocenik ;o))) Sevgiler

Berceste said...

Heh sordum deyince rahat bir 30 poundu vardir bunlarin demistim :) Ama satmadiklarini da tahmin etmistim :) Anglesey Abbey'in kardelenleri meshur. O donem binlerce seveni geziyor ve izin var fotografa dedin, beni kahrettin :((((((( Bayildigim tum evlerin iclerini cekememistim :(((( Hele ki kutuphaneler!!! Sirf kutuphaneden olusan bir evim olsa :)))

MK ne iciyor??? Sicak cikolata???

pelince said...

Kasalar bu kadar pahallı olur mu yahu;) kilerim olsa ,bende alırdım...

Red Riding Hood said...

düzeltme bir ki : MK :)

x