Friday, 19 November 2010

machine vs human

Supermarketlerde, kasa calisanlarini azaltmak icin self service makinalar yerlestiriyorlar. Cok pratik, sira beklemiyorsun genelde, dit dit geciriyorsun urunleri, kasa gorevlisinin yerini sen kendin aliyorsun, takiyorsun kartini, oduyorsun, cikiyorsun. Oysa ben inatla bir insanla merhabalasip, bazen sakalasip konusabilmek icin kasa kuyrugunda bekliyorum. Kullanmiciim iste o makinalari, kullanmiciiim!

Ehliyet sinavina girecegim icin, son kontrolden bu yana da 2 yil gectiginden goz muayenesi oldum. Cok sukur fazla bir degisiklik yok, olan icin de yeni cerceve ve lens alacagim. Ancak dogru duzgun bir sey bulamiyorum! Her yeri uyuz uyuz kocaman cerceveler sarmis durumda. £30 da versen, "designer" secim £300 de versen hepsi birbirine benziyor! Universite yillarimdaki siyak, kucuk ve yuvarlak cerceveli entel gozluklerimi cook ariyorum :) Ona en yakin cerceveyi bulmak icin 2 gundur ogle tatillerimi ziyan ediyorum. Hala duzgun bir sey bulamadim.

Isyerinin yakinina Turk lokantasi acildi :)) Restaurant degil, bildigin esnaf lokantasi :) Ohh miss gibi :) Yillardir bu ani bekliyordum :) Bir yandan mercimek corbami icerken yaziyorum bu satirlari :) Bi de sahibi tursuyla sutlac da ikram etti, canim abimm benim :)) Butun is yerine reklam yapiyorum :P Haftaya da ekibi toparlayip oraya goturecegim :) Bugune kadar agiz tadimiza en yakin Iran restorani vardi, isyerindekilerle en cok oraya giderdik.. ancak.. uzgunum beyler, sarimsakli-yogurtlu kelle paca sizin yesil mercimek corbanizi dover :P


Buralara sansur geldi, malum dunya kucuk, arkadasimi zor durumda birakmak istemem :P

13 comments:

betül said...

:))) degilmi gülebilmeli insan kendinle. beceremiyorsan beceremiyorsun ne yani mükemmel olma takintisi

our twins of N.Y. said...

:))) Gozumde canlandirdim okurken o pek havali bayani:) Var oyle tipler. Ama onlari bilen bilir, kendilerini kandirirlar.
Cok hos anlatmissin:)
Yeni Turk esnaf lokantasinda yenecek o mis yemekler icin de simdiden afiyet olsun...
Sevgiler

Anne ve Bebisi said...

Insanin kendisine guveni ve kendisiyle ne kadar barisik olduguyla alakali boyle seyler bence betul :) Insan kendisiyle de ugrasmali biraz :))

OTONY :)) Bayan degil bi de, bayanlar :))

Anonymous said...

Selam, ben gozlugumu bu siteden aldim: http://www.irisoptical.co.uk/

Designer gozlukleri uygun satiyor gibime geldi. Fiyatlarina cam dahil, ki bu cok onemli cunku cam fiyatlari cok cok yuksek Amerika'da designer olmayan gozluk ve cam cok pahaliya geliyordu. Designer olmayan cerceve ve cama burada 500 dolar para verecegime 400 kusur dolara iris spectacles'tan designer cerceve ve cam dahil beraber aldim.

Berceste said...

Eeee hani esnaf lokantasinin fotografi???

O makinelerden nefret ediyorum bir de! Hem insanlarin isini caliyorlar, hem de ayni parayi odeyip niye kendi isimi kendim yapiyorum???

Anne ve Bebisi said...

Anonymous, link icin tesekkurler, eger bir sey bulamazsam bir de bunlara ugrarim :) Ama o kadar cok gozluk baktim ki, artik hepsi birbirine benziyormus gibi gelmeye basladi :) Bir de bana kemik cerceve gitmiyor. Bana en cok giden cevrcevesiz, sadece cam olanlar ama gozluk numaram kucuk oldugu icin camlar ince oluyor, cercevesiz gozluklerde de o camlarin altlari cok cabuk kuruluyor. bakalim... bulurum insallah bir seyler :D

Anne ve Bebisi said...

Bercestecim, haftaya gideyim, cekicem fotosunu :) Bu hafta take away yaptim, kactim hemen :)

Anonymous said...

Merhabalar, esim sizin sitenizi takip ediyor londraya geldigimizden beri bende bu vesile ile bilgisayarda acik gorunce blogunuz ilk sayfanizi okudum acaba nerelerde bu esnaf lokantasi tarif edebilirmisiniz. cok tesekkurler
Oguzhan

New York'tan said...

O makainelerden burada da var bir kac kere kullanmisligim var bence kasiyere odemek daha kolay mutlaka bir sorun cikiyor makinede:)

Esra benim yurume mesafemde iki Turk lokantasi var :) ne buyuk nimet anliyorum seni :) bu arada Ingiltere'den gelinimiz oluyor insallah(gorumcemin ogluna).

Gozluk konusunda haklisin nerede Turkiye, esimden biliyorum :)

Anonymous said...

Ben de kemik cerceve kullanamiyorum. Rahatsiz geliyorlar hem de yakismiyor.. Sitede cercevesizler de var galiba. Ben Mykita markasinin metal cercevelerinden biri olan Mia modelini aldim (No 1 Serisinden glaiba). Hafif, ve omur boyu garantisi var bu metal gozluk cercevelerinin. Amma reklam yaptim ama ne yapayim ben cok memnun kalinca bir arkadasim da ordan aldi ayni markadan :)

Kiraz Çekirdeği said...

O makinelerden artık Migroslarda da var... Sarmısaklı yoğurtlu kelle paça... tam Türk usülü oldu... :)

Benden Bizden said...

lokanta olayiina cok sevindim, mideler bayram etsin artik :))
senin su anki gozlugunu cok seviyorum ben, kenarinda minicik cicekler var :) ona cam taktiramaz misin acep?
direksiyon sinavi icin simdiden basarilar, eminim super bir notla gececeksin :)
optum

Anonymous said...

ben gozluklerimi boots'dan cok absurt bir para odeyerek aldiktan sonra gordum ki TK Max'te cok daha guzel cerceveler cok cok daha uygun fiyata. nasil olur burda bilmiyorum ama belki cerceve icin ordan bakip baska bir yerde cam taktirabilirsin.
bu arada mail yazacagim size hala ingiltereli olarak :) ama 2 yas bunalimiyla bunalmis basimi toplayabilirsem. londra'ya cok uzak da olsak yilda birkac kez geliyoruz oraya. belki geeldigimizde gorusme sansimiz olur.MK'yi operim bile belki :)))))why not?
York'tan sevcan

x