Sunday, 28 November 2010

Gunun Fotolari



Rutland Water, Oakham, Peterborough ve civari:



Gundogarken..

Sabah Kahvaltisi :)



Gunun haber basliklari :)





Erkek ogrenciler icin ozel yatili okul vardi bu kasabada, pazar sabahi 9:57'de hepsi kilisiye gidiyordu.











-4, hatta yer yer -6 dereceye ragmen, 7'den 70'e herkes disardaydi. Bunu cok seviyorum iste. Kasabalarin icinden gecerken, hayalet kasabalardan geciyormusuz gibi oluyor, ortalarda kimse olmuyor ama National Trust arazi ve evlerinin araba park yerlerinde yer bulamiyoruz ya da bugun oldugu gibi, kimisi yuruyerek, kimisi kosarak, kimisi bisikletle dogada, yollarda oluyor insanlarin...










Ogle yemegi.. Roka+Tulum peyniri, fistik ezmesi..









Kahve molasi..


Sabah cok erken yola cikinca, ogleden sonra (ki aslinda burda gunesin battigi saatler oluyor:)) 3.5-4 arasi evdeydik. Uzun kis gecelerinde eve erken donmek cok guzel oluyor. Saat daha 7'de, gece 11 olmus gibi hissediyor insan :) Bundan sonra hep boyle erken cikmali, erken donmeli.















View Larger Map

11 comments:

Miss Sensible said...

Inanamıyorum her taraf bembeyaz. Biz hala yazdan kalma günler geçiriyoruz burda..
Tadını çıkarın bu güzelliğin :)

Anonymous said...

Güzel fotğraflar için teşekkürler, İngiltere gerçekten güzel bir ülke ...
Özlem

betül said...

nasil oluyor bu hava eksilerde disarilarda olmak. imrenirim hayranimdir ama sizede cok hayran kaldim cok aaahhhh! ahhhh!!! allah bizede nasip eder insaallah leylegi havada görebilmeyi zira benim koca tam bir ev kusu tv koltuguna yapisik yasiyor utanmasa ise giderkende yaninda götürür vallahi götürür.:)

Berceste said...

Delisiniz siz :) Ya yollarda kalsaydiniz? Cambridge'de sehiricinde mahsur kalanlar oldu gecen sene!!! Koyleri hic soylemiyorum bile. Cocukla ya yolda kalsaydiniz!!! Amaaa fotograflar oyle guzel ki, degmis. Her bir fotografin altinda like butonu falan olsaydi ya :P

New York'tan said...

Sizin oralara kar yagmis , gorunce ozledigimi farkettim :)
Hepsi cok guzel fotolarin.

Ayşe said...

ilk resminde MK'nin eli ne oyle? ne gibi vaatlerde bulunuyordu bacaksiz!

Anonymous said...

M: Hayatim yazman bittiyse calistiriyorum arabanin kaloriferini. Cok bugu yapti, kaza yapicaz mazaallah.

E: Ed ven cir. Hah, bir de unlem isareti koydum mu tamamdir.

MK: Maaamiii, usudum ben ama.

E: Sabret annecim, az kaldi. Hat caklitini ic, icin isinir biraz.

MK: Coktan bitirdim ama...

E: Neee?! Ulen icerken resmini cekicektim oysa. Neyse bos kapla poz versen de olur.

---

From: Fesat yorumcu/Kanada :P
To: Rokali durumcu/UK

e. t. said...

daha öncede bir yorum bırakım ama gitmedi sanırım.
demiştimki 11. foto süper.
ve birde bende bir mimin var, şayet cevaplamak istersen.
sevgiler

kirazzade said...

Kilise meselesine takıldım ben :) bizde bi okulda öğrenciler cuma namazı kıldı diye uğur dündar köpürmüştü :D

Berceste said...

Kirazzade, ne yapsalar da ne etseler de hala laik bir ulke bizimki. Ingiltere degil :)

Kiraz Çekirdeği said...

Resimleriniz çok güzel... Çok özendirdiniz ama...

x