Wednesday, 3 November 2010

Conversations with my Driving Instructor

Direksiyon hocam, "Burayi -Ingiltere'yi- seviyor musun?" diye sordu.
"Evet" dedim, cok sasirdi.
"Kimse sorsam -gocmenleri kastediyor- sevmiyorum diyor" dedi.

Sevilmeyen ulke Ingiltere.. Oysa ki ne guzel bir sonbahari var..




13 comments:

Rüzgar bebek said...

pek sevilesi hakikaten

ayşegül battişcafe said...

canım manzaralar çok güzel ve bunda seninde katkın çok büyük bence çok gzel kareler yakalıyorsun bayıldım vallahi kendine iyi bak :)))

New York'tan said...

Bana da hep soguk gelmistir o ulke ama fotograflar cok guzel.
Kolay gelsin direksiyon calismalarinda :)

Benden Bizden said...

evden disariya adim atamayan biri olarak nasil bir ah cektigimi bilemezsin...
cuma gunu o saatte kesin uyumusumdur ben bacim kusura bakma. geri donus yuzdem bu ara sifira yakin malesef :(( haftasonu gun varsa arayayim ozledim hepinizi!

Anonymous said...

merhaba
ben de ingiltere'de yasayan ve bir yili askin suredir sizi takip eden biriyim. diyebilirim ki burada yasadigim zor zamanlarda bu ulkeyi katlanabilir kildiniz bana. sizin de burada yasadiginizi ve basarabildiginizi bilmek guc verdi. MK gozumun onunde buyudu adeta :) ilk kez yaziyorum size, bunu bilmeye hakkiniz oldugunu dusundum.
son olarak; sonbahar bu ulkeye gercekten cok yakisiyor...
sevcan

Kiraz Çekirdeği said...

Uzaktan pek de güzel görünüyor :)

Berceste said...

Baharlari gercekten cok guzel. Bir de yazi yaza benzese :)

Anonymous said...

Esroscum ctesi yolcuyum o taraflara dogru:)stop. baslamadin demi ise daha stop. ? hangi gunler mkaan ve sen evdesiniz stop? lewisham.da kaliyor olucam stop. mail atar misin stop? istedigin bisi var mi stop? kocaman operim stop...:))
duygu

Anonymous said...

Selam..
Bende Londrada iki yil kadar kalmistim.Sonbahar ve eskitilmis esya seven biri olarak tam bana gore bir yer. Nasil ozledim oglum buyudu sayilir ilk firsatta gelicez tekrar..

sesen

mikla said...

benim icin gitmeden once gri, puslu, buz gibi insanlarin yasadigi, uzaklarda bir adaydi. ama gittikten sonra gordum ki topragin gozukemeyecegi kadar yesil, rengarenk insanlarin yasadigi, yasam dolu bir ulke oldu.

firdevs said...

yurtdisinda bir tek sonbahari guzel zaten :p malum , pek yaz gordugumuz soylenemez :)

2 aydir bekledigim cd lerim nihayet geldiler ! artik ben de ehliyet icun calisabilirim . 3 cocukla sanirim evden calismak daha iyi :p

yallah $efer yallah diyesim geldi birden :PpP

Didem said...

Sizi daha MK doğmadan öncesinde takip ediyordum. Çünkü MK doğduğu zamanlarda oğluma hamileydim. Anne ve bebek blogları favaorimdi. Şimdi 4 aylığına ingileteye geldim. henüz 2 ay oldu ve geri dönüş için gün sayıyorum. Ben de hiç sevemedim İngileteyi tabi oğlum da. Belki de yaşadığımız şehirden bilmiyorum. Milton Keynesdeyiz biz. Bana çok yapay geldi burası.

Anonymous said...

Milton Keynes son yillarda gelismis ve tamamiyla sonradan yapilmis biryer olarak gercektende sevilecek biryer degil. Ama Londrayi nasil insanlar sevmeyebiliyor anlayabilmis degilim :) Bende 1.5 sene once ev fiyatlari sebebiyle Londradan Milton Keynes e 25 dk. uzaklikta bi kasabaya tasindim ve sinema vs. icin en yakin gidilecek yer MK oldugundan sik sik gidiyorum ama Londraya geri tasinmayi iple cekiyorum diyebilirim. Tren Euston a her yaklastiginda, yalniz basima bile olsam yuzumde bir gulumseme oluyor, ne kadar buyuk bir huzur ve mutluluk kapliyor icimi anlatamam. Esim alt tarafi 2 graffiti ve karanlik bir kopru alti gordun neye seviniyorsun bu kadar diye dalga geciyor ama ben ait oldugum yere kavusmus olmanin huzurunu yasiyorum :D Tek kotu yani yazin olmamasi ama diger hersey onu telafi ediyor bence ;)

x