Saturday, 23 October 2010

Kitap ve Okul

Elden cikarmaya en kiyamadigim sey, kitaplarim. Ne kadar ise yaramaz olurlarsa olsunlar, veremiyorum. 2 gundur devam eden, hatta yorumlari yayinlayamama sebebim olan "toptan temizlik" sirasinda, ancak bunlara kiyip da verilmek uzere ayirdim :)

Dun neredeyse 12 saat hic oturmadim. Arada MK'yi komsuya biraktim, arkadasiyla oynasin diye.. Yalniz basima olunca daha cok sey yapabiliyorum.. Ve su an butun kaslarim, kemiklerim agriyor :) Ustelik daha cok isim var.. Bugun de devam edecek calismalar :P Aksama da 4 buyuk+1 minik misafirim var :)


(Meral teyzesinin, "sarman kedi ve aglayan cocuk" konulu calismasi :))

Bu kosturmacada dun MK'yi okula da yazdirdim :) Onumuzdeki hafta tatil, 1 Kasim'da, haftada 2 gun, 3 saatten basliyor insallah. 1 Ocak'tan sonra da haftada 5 gun, 3 saat... Bakalim nasil olacak..

8 comments:

Isil Simsek said...

Defne de bir kasimda basliyor,5 gun 3 saat.İyi olacak senin icin,biraz nefes alacak vakit :) Ben de Derin'le basbasa olacagim :)

sumuklubocek said...

ne guzel, yeni bir donem basliyor hem senin hem de MKcigim icin ;)

Anonymous said...

Kitaplara talibim;)
Nihal

Delfina ; said...

Esra,kitaplar olağanüstü güzel görülüyor,ahhh onları buraya gönderme şansın olsa.üstelik hepsi ıngilizce değil mi.durum şu; kızkardeşim van'da ıngilizce öğretmeni lisede. Okulda hiç kitap yokmuş ve gençler özlem içindeymiş okuyacak kitap konusunda. Bizler evimizden toparlayacağız ama senin bu kitaplar olsaydı ne büyük sevap olurdu sorma artık :) MK nin okulu hayırlı olsun fotoyu kartpostal sandım :)

sümeyye said...

ağlayan çocuğa da bir ara annesi sarman der idi :) ağladığı ilk kare sayıılır navea nın arkasına agladıgı vıdeo dısında.. ben MK nın konusmasını ozledımm :) bir ara görebilirsek çok mesud olurum Esra. sevgiler :)

Berceste said...

Half term???
Bayildim ben bu kedili calismaya da, niye aglamakta arkadas?

Isiiiil guzel haberleri buradan okumak :) Her ikinize de hayirli olsun.

Hay Allah ya, ben sana kusum ve yorum yazmayacaktim di mi Esra? Bak Isil ve Yesim ile tanismak kismet oldu tam Isil gitmek uzereyken hemi de... Gec buldum, cabuk kaybettim oldu ama :(

Kiraz Çekirdeği said...

Okulunuz hayırlı uğurlu olsun...

Kremali'nin annesi said...

Meral Teyze'ye tebriklerimi iletiyor sana da "Cool Names for Babies"?! diyorum Esracim :D

x