Thursday, 28 October 2010

Camasirci :)

9 comments:

Kremali'nin annesi said...

Ah yerim ben onun tikkatini yerim!!!

Lutfen bundan boyle daha tikkatli olalim annesi, beyazlari renklilerle karistirmayalim :P

sümeyye said...

malesef facebookuna gıremedıgımızdena acamıyoruz bacım :)

Ayşe said...

oooy oyyyy oyyyy.yerim ben oyle camasirciyi.... MKcigim, ayse ablan da camasir yikayacak gel de yardim et bana...

Evren said...

Cok tatli, cok! Bayildim :) Hic de kacmiyor gozunden bi' sey :P

sümeyye said...

evdeyım ve facebookum su an acık ama goremıyorum :(

Onur`un Annesi said...

renklilerle beyazlari tek seferde yikayan ulvi:))

Kiraz Çekirdeği said...

ben de açamadım :)

evren said...

Ayni mükemmellik takintisi! Yastan midir nedendir...

nihalasli said...

Ama orda beyaz varr:)) cok tatli Masallah!

x