Wednesday, 29 September 2010

Kina ve Dugun :)

Kina gecesi istemedi kardesim, biz de yapmayacaktik. Ancak boyle seyler omur boyu hatirlandigi icin, kucuk de olsa guzel bir anisi olsun istedim. Kucuk gorumcemin yardimi ile son dakika karariyla, alelacele supriz bir kina gecesi hazirladim :) O kadar suprizdi ki aksam 7'de elimizde kina seti ile eve geldigimizde annemin ancak haberi oldu :) 10 dakika icinde akraba ve komsular cagrildi, bir arkadasimizin anneannesinin annesine ait olan tarihi dalli getirildi ve gelinimiz hazirlandi :))





Kucuk Damat :)

Guzel Gelin :)
Masallah :)


Gelin adayi isimlerinin son kontrolu :)


Yol kesen ve damadin babasindan harcligi kapan MK :)



Bizim taraftaki dugun telasesi hayirlisiyla bitti :) Simdi damat tarafinin dugununde eglenme zaman ;)

23 comments:

Asortik Krep said...

Mutlu ve güzellikler dolu bir ömür diliyorum...

Crebro said...

Kutlarım, umarım ömür boyu mutlu olurlar.

Bu arada MK'ya da takım elbise çok yakışmış.

nihalasli said...

Allah mutlu,mesut etsin kardesinizi..Ne guzel ne kadar net fotograflar eklenmis..Baktiyor her bir post.MK nin bebeklik zamanindan beri takip ediyorum sizi ama yeni actim blogumu,simdi artik hep izlemek istiyorum..

cenebaz said...

Yeni evlilere mutluluklar. Küçük damat da pek yakışıklı, maşallah))

our twins of N.Y. said...

Masallah diyelim once:) Allah bir omur boyu mutlu, mesut etsin... Saci cok guzeldi guzel gelinin... Mk ise tam bir kucuk damat:) Bizim taraftaki dugun bitti demissin, daha obur tarafta da mi dugun yapilacak? Masallardaki gibi:) Eger daha once belirttiysen de ben kacirdim sanirim(
Bu arada tarihi bindalli SAHANE!

Miss Sensible said...

Kardeşin çok güzel bir gelin olmuş :) Maşallah diyelim :)
MK'ya damatlık ne yakışmış :)

Red Riding Hood said...

Hayırlı Olsun. Mutluluklar dilerim yeni evli çiftimize .

e. t. said...

telaşeniz hep böyle olsun.
Geline de mutluluklar......

Anonymous said...

ay cnm benim.. tebrikler.. cok mutlu olsun insallah guzeler guzeli gelinimiz. gonulden tebrikler.
oglusa da valla ne diim, yakmis yikmis ortaligi..
super super maasallaahh.
allah nazarlarda saklasin
duygu

Naile said...

maşallah gelin pek tatlı imiş. Allah mesut etsin. Küçük damatta çok şeker olmuş :)

tomurcuk said...

Maşallah, Allah bir yastıkta kocamalarını nasip etsin. Evleri bin bereketli olsun. Boy boy bebeleri, ağızları her dem tatlı olsun. MK'nin de mürüvvetini görürüz inşallah :)) Laf aramızda nasıl birşey kardeş evlendirmek? Hüngürt şakırt ağlarım ben sanki.

Anne ve Bebisi said...

Cok sagolun dostlar, darisi bekarlarin basina insallah :)

tomurcukcum, valla kendi dugunumde aglamadim ama kardesiminkinde gizli gizli agladim. Annemde de seker var, ben koyversem herkes koyverecek diye gizli gizli hem oynadim hem agladim :)

Her izne geldigimde kardescagizim evde hazir olur bizi beklerdi, kafama dank etti, artik eskisi gibi olmayacak, onun kendi evi, kendi hayati olacak.. Ama tabi her zaman pozitif tarafindan bakmak lazim, bize gezecek bir kapi daha cikti, artik Yalova'da da bir kapimiz oldu :P

New York'tan said...

Hayirli olsun Esra'cim, mutluluklar dilerim yeni evli cifte :)

Banu said...

Ben de kardeşine ve eşine mutluluklar diliyorum. Çok güzel bir gelin olmuş, MK da herkesin yazdığı gibi çok çok tatlı olmuş. Bu defa babasını arayıp ağlamıyor herhalde değil mi?

sumuklubocek said...

Kardesin gercekten cok guzel bir gelin olmus, mutluluklar diliyorum...

MKcigim sac kesimi cok guzel olmus ve cok yakismis, o ayri bir yakmis ortaligi ;)

sümeyye said...

Hayırlı ve güzel süren bir evlilikleri olsun inşallah birlikte!
MK nın da damatlığını görmek nsip olsun bizlereee :) (AMIN)

ela selin said...

Mutluluklar diliyorum güzel geline ve esine..
Harika fotograflar, ne güzel etmissin kina gecesi emrivakisi yaparak...

Ayşe said...

Allah mesut etsin, MKcigimin murruvetini de gorelim hep beraber insallah. :P

arzu said...

Esracim, cok guzel bir gelin olmus kardesin. Allah mesut bahtiyar etsin. Ayrica kina gecesi iyiki yapmissiniz, ben de hic istememistim,son anlarda degismiti fikrim gerci,simdilerde iyiki olmus keske soyle yapsaymisim boyle etseymisim daha guzel olurdu vs vs diye dusunuyorum...

Berceste said...

Kucuk damada(bayildim :)) da geline(o da pek guzel) de Masallah! Omur boyu mutlu olsunlar, hersey gonullerince yuruyup gitsin!

Kiraz Çekirdeği said...

Hem kınası hem düğünü çok güzel olmuş... Hayırlı, uğurlu olsun kardeşinize...

Sevgiler,

ganfi said...

kına gecenize bayıldım !gelinimizde pek güzelmiş maşallah.minik damat pek mutlu:)

sevgistanbul said...

Kardeşine mutluluklar,tebrikler.
Tatilin en güzel karelerine sanal şahitlik ederken ah keşke biraz uzaklaşabilsek rutinimizden böyle güzel vesilelerle diyor insan.En azından ben böyle diyorum:)
İstanbul kısmını da bekliyoruz.

x