Thursday, 16 September 2010

Aksaray

Aksaray Seyahati oncesi, otobus saatini beklerken..


Varlik/Yokluk


Kis hazirliklari..

Kayinvalidemin kileri :)

Hayatimda ilk kez gordugum kirmizi cekirdekli karpuz. Gorunce kayinvalidem de cok sasirdi, nerden bulmuslar bunun cekirdeklerini, saklamis olmalilar diye.. Sanirim bu cins karpuz, en azindan buralarda kaybolmak uzere..

Bunu ogrenince, cekirdeklerini kurutup saklamaya..

Isteyenlere gondermeye karar verdim.. Cok tatli bir karpuz degil ama yine de cekirdeklerinin surekliligi icin deger.. Cekirdek isteyenler parmak kaldirsin :)



6.5 milyardan baslayan fiyatlarla :) Alan var ki, satiliyor..

Aksaray Valilik Binasi

8 comments:

iffetin günlüğü said...

İlk fotoğrafta çarpıldım, yakıyor gene velet..

Buzluktaki damacanlarda peynirmi var benimki de merak işte.Allah ağız tadıyla yedirsin..

nalan said...

vallahi sefanız artsın.
gece 12'de bile cıvıl cıvıl insanların olduğu yerlerin keyfine doyum olmaz.paşa bol bol keyfini çıkarsın.
ben de pek keyifli bir kapalıçarşı kaçamağı yaptım bugün, yürüye yürüye. kaybola kaybola.
:)

evren said...

6,5 milyarlik kalsin , ben Valilik binasini alayim :)

sumuklubocek said...

bende zenci mankenlere takildim :)))

MKcigimin yol kiyafetleri yakiyor masallah...

Yazmak iyidir... said...

Ben çekirdek istiyorum. Teyzemin çok güzel bir bahçesi var köyde Bandırma'da ve her bir şeyi yetiştiriyor. Ona versek kesin devamı gelir

evren said...

Haa, bir de, annen degil mi ilk fotograftaki? Torunun gidiyor diye biraz hüzünlü bakiyor, tez vakitte kavussunlar dilerim :)

KEO said...

ben de çekirdek istiyorum please;) İzmit'te de devamını getirelim babamların bahçesinde...

pelince said...

İlk fotoğraf çok hoş,duruşu bile havalı;) kırmızı çekirdek banada çok değişik geldi...

x