Thursday, 26 August 2010

Hosbulduk :)

24 Agustos sali, 13.00 civari Ataturk Havalimani Dis Hatlar terminalinde kosturan ana-ogul bizdik :))

Her yilki gelenek yine degismedi, Turk hava sahasina girince basladim aglamaya :) Insan, bogaz sularinin uzerinden ucan martilari gorunce aglar mi? Hadi onu gectim, bir binanin uzerinde, "Sandalyeci" yaziyor diye aglar mi? :))

Foto THY ucagi onunde ancak bu sefer de British Airways ile geldik.. Her ne kadar gonul THY'yi tercih ediyorsa da, yari fiyatina BA ucusu bulunca cuzdan BA'yi tercih etti.. Zaten Ingiltere-Turkiye karsilastirmasi hep bir "mantik-gonul" karsilastirmasi benim icin..

Ucak yere indiginde, kapidan cikarken, Yesilkoy'de muhtesem manzarali bir otelde kalacaklari icin sevinc icinde olan ucus gorevlilerine, welcome to my country demek istedim ama hizli bir cikis yaptik, soylemedim :) Insan kendi topraginda gercekten evsahibi gibi hissediyor kendisini :))

Havaalaninda bir seyler yemek istedim, saga donuyorum Starbucks, sola donuyorum Gloria Jean's.. Dedim taksiciye, cek otogara.. gideyim de bir esnaf lokantasi bulayim karnimi doyurmaya :D

Bindik taksiye, MK'yi arkaya oturttum, kemerini bagladim.. Sessizce bana, "anne bak, sofor amca kemerini baglamamis" dedi..


Truva'nin otobusleri British Airways'in ucaklarindan konforluydu masallah :)





Gelibolu-Lapseki arabali vapuru..

"Arabali" Vapur :P


The X Factor :P

Cok sukur MK simdilik hayatindan memnun.. masallah masallah.. umarim hep boyle devam eder..

Bense, incire doymaya calisiyorum :) Cocuklugumun gectigi anneannemin evini elden gecirmisti annemler, artik orada yasiyorlar. Bu yili o evde, o bahcede geciriyoruz. Baktigim, dokundugum her yer bana cocuklugumu hatirlatiyor. Evdeki dolaplari karistirip esyalari cikariyor, fotograflarini cekiyorum. Gordugum her ayrintiyi fotograf karelerine sigdirmaya calisiyorum. Ev oldukca yenilendi, pek cok detay, pek cok esya kayboldu.. Yine de olanlari, dijital olarak da olsa bir araya toparlamaya calisiyorum.. Cok yakinda, vintage dunyam yayinda :P

25 comments:

Anonymous said...

memleketi(me)ne hoş geldin.inşallah herşey gönlünce olur

firdevs said...

tamam , insan bir binanin uzerinde sandalyeci yaziyor diye aglar , ama bu postu okuyan ben niye aglar :p

ulkemde olmayi cok isterdim ..

vintage dunyani sabirsizlikla bekliyorum :))))

New York'tan said...

Hosgeldiniz :)
Sen anlatirken iki ay onceki halim aklima geldi :)

babycakes said...

hoşgeldiniz... inşallah kuzucuğun da keyfi hep böyle olur da siz de gölünüzce memleketimizi yaşarsınız...

Naile said...

maşallah maşallah :)

inciboncuk said...

hoşgeldiniz:)

nehirineylemleri said...

Neden bilmiyorum ama çok duygulandım okurken. MK çok tatlı annesi. Güzel günler geçirmeniz dileğiyle ..

Suzan said...

Tamam siz yurtdışındasınız, Firdevs de öyle ama ben Ankaradayım benim niye gözlerim doldu onu hiç anlamadım.Hoşgeldiniz.

Anonymous said...

hosgelmissiniz canim benim. doya doya tadini cikar emi.. Allah icine sindirsin her dakikanizi..
duygu

Kirpikteki Gözyaşı said...

Niyeyse gözlerim doldu...Hoşgeldiniz:))) Ne kadar doğalsın Esra! Hep olduğun gibisin! Ben şimdi sizle orada olsaydım keşke...Sıcaklar da geçti...Oraların tam zamanı di mi?? Ohhh! Herşeyin tadını çıkarın! Öptüm kocaman sizi:)

tomurcuk said...

Hoşgeldiniz. Maşallah Maşallah Maşallah. Hep böyle devam etsin, koca adam gibi. O çektiğin resimlerden bir kolaj yapıp hazır buradayken nispeten ucuza bastırabilirsin afiş boyutlarında. İngiltere'de çerçevelenir veya öyle asılır ve böylece anneanne evinin bir parçası hep seninle olur.

Delfina ; said...

sen yabacı uçuş görevlilerine bile öyle yaklaşmayı düşündün diye ağlamaya başladım,vatan hasreti çok zor hoşgeldin ,hoşgeldin...artık rüya aleminden kimse kaldıramaz seni ve MK yi :)

Isil Simsek said...

İstanbul'a gelecek misiniz?Görüşmek isterim :)

Yazmak iyidir... said...

feysbutta görüyorum detaylara sardırmışsın bayaa :) Ne kadar çok özlemişsin diye düşündüm evini... Ve ne kadar çok özlemişim annemi diye düşündürdün bana.

Kremali'nin annesi said...

En guzel yemekleri, mideyi ve de cuzdani bozmadan yemenin adresidir o guzelim esnaf lokantalari. Hem de ekmek arasi kofte goturdunuz demek? Sizi gidi koftehorlar sizi :D Afiyet ve de sifa olsun bacim; ama bir dahaki sefere, birer porsiyon da benim ve Kremalim'in yerine yiyin tamam mi?

Sen sandalyeci yazisinda aglamissin, benimse gozlerim deniz isletmeleri amblemli vapur bacasini gorunce sulandi iyi mi:(

Son resimdeki X Factor, sohret olmak icin kendini yesile boyamis ordek yavrusunu mu inceliyor Esra?!

Bezen Hindistan said...

oh, gecmis olsun. ben hala cesaret edip de larayla turkiyeye gidemedim. 2 en fazla 3 hafta icin o kadar yolu gozum yemiyo valla. otobuslerde kemer var demek artik. vay beee. iyi tatiller:)
sevgiler

our twins of new york said...

Keyifli tatiller... Incire doyma kisminda tek yurek oldum resmen:) Dalindan, tazecik, catlamis, olgunlasmis, balli balli ufff! Afiyet olsun...

iffetin günlüğü said...

Tekrar hoşgeldin..
Keyfiniz hep yerinde olsun inşallah..
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum..

annesininoglusu said...

ya biz de iki gün önce döndük.okurken ağlattın beni:((

sirinanne said...

Kesin dönüş düşünüyor musunuz?

Ben de ağlardım da hemen kendimi senin yerine koydum. Yeter bu kadar yurt dışı dön geri dedim kendime :))

blogcuanne.com said...

Hoş geldiniz.

Ayşe said...

aglar anacim aglar. her iniste geldim diye, her kalkista gidiyorum diye... :(

Sen Gelince said...

Bir sene neleri değiştiriyor:) MK bu kez çok daha mutlu ve huzurlu gibi:) Hoşgeldiniz bu arada:)

gulselim said...

Hoşgeldiniz :-) güzel bir tatil geçirirsiniz umarım, sevgiler

Anne ve Bebisi said...

Eyvallah dostlar ;) Hosbulduk, hosgorduk :)))

x