Wednesday, 4 August 2010

Hemşirelerin ağzından, sezaryen hileleri : CeRoXiMo

.

5 comments:

Kremali'nin annesi said...

Suni sanciyla ilgili itiraflari okurken tuylerim diken diken oldu. 42. haftaya kadar direnmistim suni sanci istemem diye. Ama o kadar gozumu korkutmuslardi ki 42. haftayi 1-2 gun gecince hastaneye yatip suni sancimi yemistim istemeye istemeye. Ustelik sadece 1 cm acilmisken. Yani dogum daha baslamamisken.

Sonuc, 45 dakika icinde benim de bebegin de kalp atislari dustu. Durumu daha da dramatik kilmak icin, bebegin pisletmeye de baslamis bak, deyip acilen sezaryana aldilar. Sezaryani izlemek isteyen esime kan dokunur diye o tarafa baktirmadilar bile. Sonra da, bebekten once, guya dugum olmus kordonu getirip gosterdiler. Bak iyi ki zamaninda mudahele etmisiz dediler. Simdi dusunuyorum da suni sancinin sokundan ben de olsam altima micar etrafimda takla atardim.

Hepsini Allah'a havale ediyorum. Orada olup da sebep ve seyirci olanlarin hepsini.

sümeyye said...

ben yakınımın dogumuna gırmıstım sancı cekerken. daha 3-4 cm bıle degılken aldılar sırt ustu yatırdılar gıttıler. tam 9 saat bekledım.gelıp bıde keseyı patlatıp sureklı sırınga ıle her turlu sıvıyı bosalttılar. acıklık saglandıgında bebek dogum kanalına gırdıgı halde sıvı lmadıgından kayamamıstı. ve sırt ustu anlamıyorum .bır kere yer cekımıne aykırı.. ben o halımle kalkıp dolasması gerektıgını dusundum acıkcası.. bıle bıle sezaryene aldılar.. saka gıbı.. buyuk konusmuyorum ama evde son haddıne kadar durmalı ınsan dıye dusunuyorum. ama basına gelınce nasıl olur ınsan bılmem
doktorlara ve saglık sektorune guvenım sıfır (ıl saglık muduru personelı!) hele de ıcıne gırınce guvenım sıfırlandı..Allah muhtac etmesın..

Onur`un Annesi said...

hem suni sanci verdiler, hem de normal dogum yaptim. ne kadar sansli oldugumun farkinda degilmisim.

zeliha (umutsepeti) said...

Çok güzel fotolar çekmişsiniz.İzlemek keyifliydi.Ayrıca iyi tatiller :)

Berceste said...

Ayni seyleri Ingiltere'de arkadasim yasadi desem! Cocuk iri, dogum baslamamis deyip suni sanci verip, sonra da epiduralli sezaryen ve kiz ne olup bittiyse hissetmis, bir yerinde yeter, bayiltin beni diye bagirmis!

x