Tuesday, 24 August 2010

Geldik :)))

21.5 saat sonra memleketteyiz :) Ayrintilar yarin :)

11 comments:

tuba said...

hoşgeldiniz...

evren said...

Sanki benim üzerimden bir yük kalkti :)

Anne İş'te said...

hoşgeldiniz,iyi tatiller:))

Benden Bizden said...

cok sukur, cok sevindim, hosgeldiniz, merak etmistik sizi.. hatta dun telefonuna mesaj biraktik dayanamayip..

Nihan SARI said...

çanakkale bizim buralara çok yakın Esra,yolun düşerse beklerim.sevgiler.

iffetin günlüğü said...

Hoşgeldiiin..İnşallah huzur ve sağlıkla tatil yaparsınız..Selamlar..

Miss Sensible said...

Hoşgeldinizzz :)
Güzel memleketimizin tadını çıkartın :)

annesininoglusu said...

hoşgeldiniz:))

nehirineylemleri said...

Hoşgeldiniiiiiz

ElfAna said...

Esra, hosgeldiniz. Memeleket havasi yarasin canim. Annen ile lgili gelismelerin, MK' nin ilk tepkileri, yaklasan dugum.... Ooo havadis cok olacak:)Biliyorsun, haber bekliyorum. Optum:)

Anonymous said...

HOŞ GELDİNİZ Esracım sıkı takipçilerindenim benimde mk ile yaşıt kızım var çanakkale merkezde oturuyorum ismim emine öğretmenim bi görüştürsek mk ile yaprağı ne güzel oluR çünkü mk nın yaptıklarını fotoğraflarını hep yaprağada gösteriyorum bak yemeğini yiyiyor bak uyuyor filan diye örnek gösteriyorum ..bebekliğinden beri Danteyi Erini ve Mehmet Kaanı takip ederim ama bir türlü kızım için blog alemine girip blog açmaya cesaret edemedim birgün golf te çay içelim denize karşı çocuklarda oynasın göz önünde ne dersin mail adresim e.cakay@hotmail.com yazışalım cep tel ordan vereyim öperim

x