Thursday, 12 August 2010

Aviophobia demis miydim?

Lara :)

Lara'nin abisi MK :)

Seyis :)





Lara, MK, Sema






Ucagimizin kalkacagi Heathrow havaalani calisanlarinin grev yapma ihtimali var. Henuz sadece ihtimal ama muhtemel tarihler 23-28 Agustos! Tum ucuslarin durma ihtimali var. Bileti dun aldim, haberi tv'den bu aksam ogrendim! Benim tepkimi gorunce MK, ne oldugunu sordu, babasi da; amcalar calismayacakmis, sizin ucaginiz da Turkiye'ye gidemeyebilir gibi bir aciklama yapinca, Kuukiyeye gitmiicekmisiz anneee diye odasinda yatagina kapanip aglamaya basladi :) Allahim, gecen sene eve gidelim diye aglayan adam bu sene Turkiye'ye gidemeyecek diye agliyor :)

Neyse, simdilik sadece bir ihtimal bu grev, umarim olmaz, umarim sorunsuz ucar geliriz. Bir de su hic sevmedigim ucus korkumu yensem super olacak ama... Daha gitmeden donus ucagini dusunen kac insan olabilir yaa! Ustelik donus biletimi bile almadim daha :P Bu korkudan kurtulmam lazim. Ben ki ortaokul, lise yillarimi; askeri okula girecegim de F16 pilotu olacagim hayali ile geciren insanim.. Ucus okuluna gidip planor ucurmaya mi baslasam ne yapsam.. Ehliyetimi almis olsaydim, hic usenmeden tek basima burdan Turkiye'ye arabayla gelirdim, o kadar sacma bir korku iste...

Turkiye'de kavrulanlara kufur etmek gibi olacak ama, aksamlari 12-13, gunduzleri 15-16 derece. Yagmurlu ve ruzgarli. Soguk! Hirka giymeye basladik! Geleyim de soyle mis gibi guneste biraz kemiklerim isinsin be :P

11 comments:

firdevs said...

kuukiyeye gitmiyoruz diye mi agliyor :)))))

gecen gun salatalik soyarken muhammed " anne , salataligin kokusundan Turkiye'yi hatirladim " deyip gozleri doldu :p demek ki muhammed icin Turkiye = salatalik :p

valla bizim icinde isin esra !

yalniz , sen Turkiyede yazi yazarsan okumam arkadas . bu yil Turkiye'ye gidenleri cok pis kikskaniyorum !

tomurcuk said...

Uçtukça arttı benim uçuş korkum. Oysa ilk uçağa bindiğimde bulutları izlerken büyülenmiş gibiydim. Ama okyanus üzerindeki türbülanslar beni oydu resmen. Yine uçuyorum, ama sevmiyorum. Sallanınca da herkes korkmuyormuş pozunda, ama herkes dua ediyor içinden biliyorum.

Benden Bizden said...

MK'yi iyi telkinlemissiniz, gelmeyi nasil da istiyor kerata :) Insallah hersey sorunsuz gececek Esracim... Ucusu da dert etme, havada bulut parcasi bile yok, bak gor nasil geldigini bile anlamayacaksin. Yine de tedbir olarak sakinlestirici al yanina :P
Gelince kemikleriniz isinmakla kalmayacak, kavrulup renk degistirecek :P

evren said...

Kac kisi mi? Beni de sayarsan iki!

Anonymous said...

hayirlisiyla gelin esrscum benim. ins. grev falan olmaz. dualarim sizinle..
MK acayip cool bi delikanli oldu ya. fotolar super..
Duygu

Naile said...

mk nın fotoğrafları çok cool çıkmış. Siyah beyaz fotoğrafların hepsini çok sevdim :)

Anonymous said...

ben de Tomurcuk gibi- uca uca korkmaya basladim. :(
Annesi MK'nin abi olma zamani gelmis midir nedir? :)
(simdi asagida login olamadim), ayse ben.

sühendan said...

Resimler yine bir harika Esra...
İnş. grev olmaz ve Türkiye ye hayırlısıyla gelirsiniz.Mk nın da hevesi kursağında kalmaz.
Bize küfretmek olmaz insan güneşli havayı da özlüyor ama bizi mahveden nem.Umarım nemsiz bir ilde kemiklerini iyice ısıtırsın.Yoksa ısınamadan yapış yapış olma ihtimalin de var...)

Anne Café said...

seyis fotoğrafları çok güzel:)

Yazmak iyidir... said...

Canım ısınmak ne kelime! Ofisten çıktığımda suratıma resmen su çarpıyor, yürürken ağzımı açıyorum sanki ağzıma su dolmuş gibi oluyorum, öyle nemli!!! Nefes almak çok zor.

Annene geçmiş olsun diyemedim, Allah şifalar versin tatlım.

Uçmaktan uçağa binene kadar hiç korkmuyordum :P Şimdi yusuf yusufum, hep! Sevmiyorum, sevemeyeceğim.

Berceste said...

Her sene herkesin ulkesine uctugu zamana denk getirmek zorundalar mi bu adamlar bu grevi :(((( Babam hasta iken UK'e gidip donmem gerekmisti. BA'nin grev yapacagi tuttu ve bil bakalim biletim hangi havayolu idi? Babam darilmisti resmen soz verdigim tarihte donmedim diye. THY alsaydin bana dedi :) Yaklasik 1 ay sonra da kaybettik babami :(((( Insanlar grev yapmakta hakli olabilirler ama bilemedikleri durumlar da var iste... Teyzenin birisi bir defasinda bir tanecik oglum var, su anda evleniyor ve grev yuzunden ben onu evlenirken goremiyorum diye aglamisti TV'da! Insallah siz uctuktan sonra ne yapacaklarina karar verirler, o sirada da siz gelmis olursunuz. Ucak korkusu neden? Karayolu daha bir tehlikeli. Birinde sakat kalma ihtimali var, digeri kokten cozuyor olayi. Ya herru ya merru derler ya korkma, hersey olacagina varir! Ama arabayla gidip gelince araba da buyuk olursa bol esya getirip goturme sansi olur, tek avantaji bu olsa gerek ;-)
Son birsey daha, Ingiltere'de dogumdan sonra bir arkadasimda D vitamini eksikligi olmus cok feci! Bil bakalim neden?

x